Prestige Golden Star hoppsadel

Sv: Prestige Golden Star hoppsadel

Jag har en GS till min unghäst, och den är okej tycker jag. Dock ingen sadel jag skulle föredra att ha en längre tid (vi måste byta eftersom hästen musklar om sig hela tiden). Jag tycker personligen inte att jag får något stöd från sadeln när jag hoppar, så ska man köpa sadel tycker jag att man ska titta på en annan, men självklart är det individuellt vad man tycker. :) Sadeln ligger ju däremot inte i den högre prisklassen, så för det priset på sadeln är den helt okej.

Är det någon som har en Prestige Versailles och isf hur är den? Lädret, balansen m.m. funderar på att köpa en sådan, men vill gärna höra från någon som har en först :)

Senast ändrad av en moderator:

den är som GS extra, icke att blanda ihop eftersom de har olika bommar, sen har väl versaille paneler.

jaha men jag har en extra så syftade på den, sorry för lite dålig förklaring:p

Liknande trådar

Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
524
Senast: liiinnea
·
Utrustning Har verkligen ingen koll på det här med sadlar så jag provar här. Har precis köpt en d-ponny och fick med en Prestige Golden Star som...
Svar
7
· Visningar
1 310
Utrustning Hej, Jag har haft problem med att hitta sadel till min häst trots fyra sadelprovare som varit ute och rekommenderat olika sadlar. Han...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 888
Senast: domesticus
·
Hoppning Hej! Jag har inte hoppat direkt regelbundet sen vår hopp-läromästare togs bort akut för säkert 8-9 år sedan. Med henne tränade och...
Svar
4
· Visningar
1 757

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka