Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Hoppning Hej! Mitt varmblodssto har väldigt dåligt självförtroende inom hoppning, och eftersom jag tycker hoppning är jättekul skulle vilja att...
Svar
6
· Visningar
1 015
Senast: FÖRSENAD
·
S
Hoppning Min ponny behöver få lite mer motor :angel: tips på övningar m.m? :D
Svar
5
· Visningar
1 256
Senast: johannaaaa
·
Hoppning Behöver lite tips till mitt sto som bara hoppar långt.Jag hoppar inte själv utan jag rider dressyr,men har en tjej som brukar hoppa...
Svar
7
· Visningar
1 936
Senast: lis
·
Hoppning Hej, är på jakt efter en ny hoppsadel och har nu hittat en Prestige Golden Star jag är intresserad av. Den är 16¨och jag är rätt liten...
Svar
4
· Visningar
869
Senast: Qluring
·
P
Hoppning Jag ska tävla snart i hoppning(lokal-ponny)fråga:Hur många gånger får man slå med spöt få hästens bak? Tacksam för svar!:bow:
2 3
Svar
42
· Visningar
4 486
Senast: Merwen
·
Hoppning Jag tävlar 0,90 och 1,00 m med min häst för tillfället. Har också ttävlar en enstaka 1,10. Men vad är det för någon stor skillnad på...
Svar
2
· Visningar
807
Senast: Kellog
·
E
Hoppning Jag vill ha ett beiget hopp schabrak. Någon som vet någon internet sida? Har letat o letat men hittar ej. :)
Svar
6
· Visningar
928
Senast: EvelinaSkoldenborg
·
Hoppning Hur ofta tycker du man kan hoppa lite över hinder? vad tycker du är Ok höjd om man vill skutta o träna olika saker i veckan? berätta...
2
Svar
24
· Visningar
2 604
Senast: super_fantan
·
N
Hoppning Hej! Jag ska hoppa nu sista gången innan min tävling men har helt slut på idéer. Någon som kan hjälpa? Vi har typ ganska många...
Svar
5
· Visningar
914
Senast: diartistakasha
·
Hoppning Vad innebär det? Bilden som poppar upp i hjärnan är bara fånig, med nedgrävda hinderstöd som bara sticker upp några decimeter över mark...
Svar
2
· Visningar
927
Senast: Ranger
·
N
Hoppning Jag vet ej om jag postar rätt men det är värt ett försök.:bump: Min lilla syster har köpt häst och hon vill att jag ska hoppa den...
Svar
5
· Visningar
897
Senast: Panamera
·
P
  • Låst
Hoppning Heej!:) Hur ofta hoppar ni era hopponnyer???;):laugh: Tacksam för svar!:):laugh::bow: Kram Linnéa
Svar
5
· Visningar
866
Senast: LenaH
·
D
Hoppning Jag vill kunna jämföra olika märkens bomvidder på ett enkelt sätt, finns det någon som har något bra tips?? :confused: :confused:
Svar
3
· Visningar
1 030
Senast: Cronis
·
M
Hoppning Måste man börja i LD ? Eller hur vet man vart man skall börja? Och hur kvalar man upp sig? Ponnyn går LA nu men tränar banor hemma...
Svar
14
· Visningar
4 446
Senast: TuttiFrutti
·
Hoppning Hej. Ska tävla på gräs om 14 - dagar vilket då oxå innebär brodd. Tänkte därför inhandla boots till min tjeja. Har förstått att Horze...
Svar
7
· Visningar
4 357
Senast: mariiaE
·
S
Hoppning Hej , jämt när jag hoppar har jag otur med att jämt tappa en utav stigbyglarna ,om jag hoppar ett hinder i höger varv tappar jag vänster...
Svar
5
· Visningar
1 514
Senast: Equidae
·
Hoppning Jag ska lära min lillasyster banor inför debutant i blåbärshoppning? Hon har damp så hon har väldigt svårt för att koncentrera sig när...
Svar
11
· Visningar
1 357
Senast: HoneysEmma
·
C
Hoppning Jag tävlar ponny på Lätt nivå, och min ponny fungerar jättebra med hööks kombinations bett, (det fungerar typ som ett hackamore, fast...
Svar
19
· Visningar
4 285
Senast: Lady_S
·
I
Hoppning Hur är det nu; Är det för "uppklätt" att ha öronluva på lokal? Ska iväg på min och unghästens första nu på söndag, och fick ett sånt...
Svar
15
· Visningar
1 512
Senast: Luciferania
·
Hoppning Ska för tredje gången i mitt 28 åriga liv tävla imorgon. Klubtävling på lektionshäst och jag är bara så hysteriskt nervös har inte...
Svar
10
· Visningar
887
Senast: caradan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Burkmat
  • Kan det verkligen stämma?

Hund, Katt, Andra Djur