Kan någon hjälpa mig med denna fråga?

Sv: Kan någon hjälpa mig med denna fråga?

Man får slå den ända tills man blir utesluten.

Sen hoppas jag att du inte är så dum att du verkligen gör så.

Sv: Kan någon hjälpa mig med denna fråga?

Varför ska man slå hästen med spöet? Det ska inte användas till att slåss med. Det är en förstärkning av skänkeln och inget annat! Resonerar man som du gäller det ju även sporrar. Vet man att man behöver ha sporrar på sin häst eller vill ha det utifall att, så att man kan förstärka skänkeln vid behov, ja då är man alltså inte redo att tävla och bör stanna hemma? :cool: Ja då är det många av världens elitryttare som inte bör tävla med andra ord. Nej, de måste hem och träna mer innan de är redo. :rofl:

Nu är det ju så att TS frågade hur många gånger man fick SLÅ på hästens bak inne på banan..:grin:

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
933
Senast: Ketrawzc
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
818
Senast: Freazer
·
Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 550
Senast: Hedwig
·
Katthälsa Hejsan, har två katter på 7 månader som båda kastrerades i tisdags alltså nästan tre dagar sen nu. Hanen är helt normal förutom att han...
2
Svar
20
· Visningar
1 198

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka