Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Hoppning Letat i TR men hittade inget svar, får man ha martingalen knuten i de delade remmarna för att göra dem kortare på hopptävling? :angel...
Svar
10
· Visningar
1 053
Senast: Kaki
·
J
Hoppning Hej Allihopa ^^ Har inte så mkt tävlingsvana av 'riktiga' tävlingar , så jag tänkte ställa två frågor :) Min häst är 7 år och började...
Svar
1
· Visningar
816
Senast: Arwyn
·
A
Hoppning Inte hur mundelarna skiljer sig, utan hur bettringarna skiljer sig. Så verkar de här betten olika? Vilken är att föredra osv?
Svar
14
· Visningar
1 599
Senast: hopp_o_galopp
·
F
Hoppning Ska iväg och hoppa en LC på söndag som är första klassen. Har startnummer 110 och jag har ingen aning om när vi ska åka! Skulle ni...
Svar
11
· Visningar
1 185
Senast: diartistakasha
·
Hoppning Ja, jag vet att TR finns på nätet men min dator blir sååå seg och jobbig när jag ska öppna den. Så jag täntke att jag kunde fråga här...
Svar
2
· Visningar
807
Senast: Långnos
·
A
Hoppning Är det någon som har en hoppsadel från Tolga? :) Är nyfiken på dessa då jag ska köpa sadel till unghästen. Har hört att bommen ska gå...
2
Svar
27
· Visningar
10 594
Senast: anna210
·
Hoppning Ska nu köpa nya eskadron benskydd och skulle vela ha lite tips om var man ska köpa. Eller rent sagt var finns dom billigast.:d Är...
Svar
9
· Visningar
1 516
Senast: nyponros
·
Hoppning Först och främst vill jag gärna ha lite tips på hopp-/hinderövningar. Ska hjälpa tjejjen som rider min ponny att hoppa lite till helgen...
Svar
1
· Visningar
821
Senast: MittNyaJag
·
Hoppning Hejsan alla hopp fantaster!! Här ska de ju erkännas att ja inte brukar va så ofta, så vet inte om den här tråden hamnar rätt men..men...
Svar
13
· Visningar
2 896
Senast: Busen
·
Hoppning Finns det bara en modell? hittade en på internet fast då kunde man inte ta av luvan, skulle helst vilja kunna det. vad har ni för...
2
Svar
33
· Visningar
4 127
Senast: iloveyou
·
A
Hoppning Humm, en liten fråga, jag hade för mig att en häst som startade avd B i en klass inte fick hoppa avd A i en högre klass samma dag...
Svar
11
· Visningar
2 503
Senast: shady
·
G
Hoppning hej! Jag har ett stort varmblods sto som är 9 år gammal. Men när jag skall hoppa så tappar hon balansen o hon bryter av till...
Svar
6
· Visningar
877
Senast: ttshowjumpingclub
·
B
Hoppning Hej:) Det var ett tag sen jag tävlade nu men iallafall så kom jag och tänka på en sak. På våran andra tävling så vägrade min ponny...
Svar
7
· Visningar
1 164
Senast: Bellina
·
K
Hoppning Hejsan! Nu behöver jag lite hjälp från er kära bukare. Min kompis har en D-ponny, som är tävlad upp till LA i Polen med föregående...
Svar
11
· Visningar
1 262
Senast: EvelinaSkoldenborg
·
Hoppning vad har ni för tävlingsskjortor ?? Jag är ute efter en ny, har nu en vanlig vit långärmad från anky (från min tid som...
2
Svar
24
· Visningar
3 529
Senast: Jordgubbsskit
·
R
Hoppning Köpte en gpa limited edition i somras, då var den trång men nu har den blivit alldelles förstor, har testat att lägga i ilägg men inget...
Svar
6
· Visningar
1 077
Senast: Jordgubbsskit
·
S
Hoppning Är det någon som har koll på vart man kan beställa CWD grejer på internet? Har hittat en supersnygg brösta/martingal, men på den...
Svar
3
· Visningar
1 445
Senast: Sterling
·
R
Hoppning Hejsan. Jag behöver hjälp med att hitta en snyggt brunt träns som passar till färgen på meredith sadeln. Alla priser är intressanta...
Svar
4
· Visningar
1 291
Senast: johannaaaa
·
Hoppning Jag undrar hur pass mycket CWD produkter mörknar i lädret, efter ett tags användning och puttsning. Jag ska beställa en förbygel från...
2 3
Svar
58
· Visningar
8 602
Senast: Mazarinen
·
S
Hoppning Håller på att vänja unghästen vid uppsutten hoppning just nu och har hittat en övning som hon går riktigt bra på. Jag tänkte använda mig...
Svar
2
· Visningar
2 015
Senast: Spider84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka