Kingsland-väst

Sv: Kingsland-väst

Det är väl ganska varma. Jag som fryser ihäl när det är under 10+ typ brukar ha när de e typ 0-5 grader ute
Skidunderställströja
Vanlig tröja
Fleece
Kingsland dunvästen
Dunjacka
:D

Jag kan använda mina kingslandvästar på sommaren också.
Men tror de är ganskla varma igentligen :p

Jag har en blå med luva. Den är jätteskön! Min favorit :)
Kingsland har så sjukt snygga saker så att jag vill köpa nästan allt, om jag hade råd vill säga..

jag har min på våren / hösten. tycker de e för kallt på vintern. men klär man på sig ordentligt under är det nog inga problem. men jag e väldigt frusen av mig :p

idag va ja en sväng och kollade på en brun kingsland väst, men de hade bara m hemma provade den och den va väldigt stor.

jag har en kl vinterjacka i storlek small, den e rymlig men inte så den känns pluffsig, för det gjorde m västen.

affären i fråga skulle inte ta hem mer kingsland just nu inte förens till hästen, men jag vill ju ha en nu och tänkte beställa en på internet.

vågar jag beställa en S månntro. man ska ju ändå ha typ två tröjor under, så det känns som om jag borde våga attt beställa en.

vad tror ni?

vad ni har för storlek i era.:D

:rofl:

får du på dej typ två tröjor då? hur e den i förhållande till jackan?
mycket mindre?

Jag har s i västen och den är stooor. Hade lätt kunnat ha xxs men pallade inte skicka tillbaka den för att byta.
Men nästa väst får vara en xxs istället ;)

jag hade lätt kunnat ha en stl mindre även jag.

Jag får på mig en superstor tjocktröja / college tröja under.
Har inte testat med två tröjor, men det är nog iiget problem! :p
tycker västarna är väldigt stora i storlek.

Förresten, exklusive har en storlekstabell från Kingsland som du kan kika på..

jag har xxs i västen och xs i jackan. jackan är lite förstor och västen är perfekt. kan ha tröjor under också.

Liknande trådar

Utrustning Ni som har uppblåsbara säkerhetsvästar (med gaspatroner som fyller västen när man trillar av), hur tycker ni att de fungerar? Skyddar de...
Svar
7
· Visningar
749
Senast: iNHALE
·
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock...
2
Svar
20
· Visningar
980
Senast: tara
·
Fritid Jag funderar på att skaffa två gps-puckar för att kunna stalka två personer... Nej, jag driver bara 🤭 vi skulle vilja lägga dom i våra...
Svar
2
· Visningar
195
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 051
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar