Tävlingsskjorta

Sv: Tävlingsskjorta

Jag har en kortärmad grå med lite vita streck på, svårt att förklara.
Sen har jag en kortärmad randig Pikeur med lite annorlunda knäppning i kragen. Och såklart så har jag även den klassiska vita med långa ärmar.

Jag har en kortärmad HG i stretch som är ljusrosa med vit krage som är hur skön som helst!!! :love:
Sedan så ha jag en typ shockrosa med vanligvit krage med dragkedja i nacken från Ullared. Riktigt fin faktiskt!

Diana

Jag har en vanlig vit långarmad om jag tävlar dressyr. På hopptävlingar har jag en grå/ljusrosa/vit randig från IW eller en himmelsblå från Jacson. :)

IW:
6116015642.jpg

Vit:
15816375824.jpg

Blå, lite dålig bild:
11816414559.jpg

jag har några av olika märken, men min favorit är en vit mä rosa/grå ränder :D Det är en Domino(?) son jag fyndade för HELA 60 kr :banana:

Liknande trådar

Katthälsa Min treåriga älskling Lotus har sedan 18 dagar tillbaka inte varit sig själv. Vi har varit till Djursjukhuset två gånger och samtalat...
Svar
9
· Visningar
3 261
Senast: Marty
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 373
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Ja precis som rubriken lyder så har jag svårt att hitta motivationen till att bara rida i skogen för motions skull. Har fram tills ett...
Svar
9
· Visningar
1 534
S
Övr. Djur Hej allesammans. Jag är en kanin, en mycket fin kanin säger matte och det är ju klart att jag e ^^,. jag är en korsning med lite...
Svar
4
· Visningar
869
Senast: vego96
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka