Tävla i "stoppad" luva/öronskydd? Regler?

Sv: Tävla i "stoppad" luva/öronskydd? Regler?

Lät smart!
Gör du detta själv?

Mjölkmaskins rensare är perfekta att ha ned i hästens öron. Jag hade det på ponnyn då han var enormt ljudrädd. Hade dock mössa över.

*kl*

Fick även tips om att man kan sy in BH inlägg på "öronen" på luvan. Ska göra det till min som inte vill ha ngt i öronen :D

Vad är det för fet vadd ni menar? Förstår inte, nån som har bild??? Vart köper man det?? :confused::confused:

Vad är det för fet vadd ni menar? Förstår inte, nån som har bild??? Vart köper man det?? :confused::confused:

Fetvadd, är helt enkelt otvättad bomull... Länk

Bild:
fetvadd.jpg

Aha I see... :D Är riktigt nojjig att jag kanske skulle stoppa ner för mkt, men med den så borde det ju vara enkelt att få upp allt igen, om man inte delar i den i olika bitar menar jag..

Aha I see... :D Är riktigt nojjig att jag kanske skulle stoppa ner för mkt, men med den så borde det ju vara enkelt att få upp allt igen, om man inte delar i den i olika bitar menar jag..

Fetvadd luddar inget. Ryck av ett stort stycke så blir dte inga småbitar. Annars - Lägg ner fetvadden i en damstrumpa och klipp strumpan i lagom storlek. Då får du en liten tåt att få upp allt i också.

Hade aldrig vågat stoppa ner något i hästens öron! I sådana fall travöronproppar! Men luva älskar jag ;)

Fetvadd luddar inget. Ryck av ett stort stycke så blir dte inga småbitar. Annars - Lägg ner fetvadden i en damstrumpa och klipp strumpan i lagom storlek. Då får du en liten tåt att få upp allt i också.

Red med det igår och det funkade kanon bra!! :D
Tack för tipset!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka