Hjälp mig spöka ut hindrena...

Sv: Hjälp mig spöka ut hindrena...

tunnor,höbalar,täcken,skynken(såna dära gröna man har till allt möjligt)party tält skynken,knyt fast några plastpåsar på bommarna(det skrämde livet på hästen jag red i alla fall!) och kartonger.

I varje inlägg finns det längst ner till höger lite svarslänkar, klicka på en av dom i det inlägg du vill svara på istället för på den längst ner, då adresseras ditt meddelande till rätt person ;)

Till alla: Tack så jättemycket för alla, ofta roliga, idéer och sluta för allt i världen inte att skriva fler om ni har några!!:bow:

man kan ha kartoner ok.och såna dära plast band såm man kan köpa på hem och hobby i olika färger,Fluff tyg!!!!(såna dära gröna,rosa och sånt som man har till olika saker)dom är jätte bra!!!!(och VÄLDIGT läskiga)

Köp barnpooler, fyll med vatten och ös i en massa badankor:D
Detta ska min pålla utsättas för när vi har flyttat klart och kommit iordning:bump:
Annars som de andra har sagt vaxduk kom på en sak till lektunnlar till barn eller hundar lägg en bom i dem så den inte blåser iväg bara!

orkar inte läsa allas förslag, så mina kanske vart med redan!
en kompis har en tittig häst så hon har också hittat på lite störda hinder;) dusch drapperi, dörr mattor, mattor, vatten mattor med vatten i, vatten mattor, hänga vatten mattor över, grön matta?gräs, vatten kannor, melass tunnor, stolar, trä pinnar som ett tält, hänga olika mattor på/i hinret, smala hinder, sicksak bommar/plankor, grindar, lådor, hinkar, prickiga hinder, läskiga stöd, sötta vattenmattor med fläktar vrevid så att den blåser, ja allt jag kan komma på för tillfället! :D

Köp barnpooler, fyll med vatten och ös i en massa badankor:D
Detta ska min pålla utsättas för när vi har flyttat klart och kommit iordning:bump:
Annars som de andra har sagt vaxduk kom på en sak till lektunnlar till barn eller hundar lägg en bom i dem så den inte blåser iväg bara!

:rofl::rofl: Tror hon svimmar av skräck då!

Tack för alla nya tips, in med fler allihop!

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 338
Hoppning Hej! Jag har ett 11:årigt (05:a) D-ponny sto med min mamma. Svensk Ridponny, efter Artist 765. Jag är jättenöjd med hästen, även om vi...
Svar
5
· Visningar
1 911
Senast: Alexandra_W
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det äntligen dags för höstens ridweekend som jag sett fram emot med spänning! Jag skulle åka till ett ställe jag aldrig varit på...
Svar
0
· Visningar
1 121
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det gick inte att ta miste på att jag var nöjd med hästvalet till veckans andra hopplektion. Bästa Dunja – fina fröken långöra – bästa...
Svar
0
· Visningar
470
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Textilåtervinning
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur