Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Hoppning Som rubrik lyder. DEt är så att jag letar efter nytt träns + förbygel till hästen men nästan allt jag gillar har mässingspännen. Men...
Svar
7
· Visningar
951
Senast: Rebecca_R
·
S
Hoppning Kan någon ge mig tips på hur jag ska stärka pållan? Bra kondition och så hon kan orka bära sig i kort galopp? Jag vet att det egentligen...
Svar
9
· Visningar
1 211
Senast: LouiseE
·
Hoppning Undrar om där är någon som vet ifall det är tillåtet att ha graman på sin häst när man är inne på prisutdelningen??
Svar
5
· Visningar
1 367
Senast: Ebine
·
T
Hoppning Får man tävla med det, med ponny? :crazy:
Svar
10
· Visningar
1 106
Senast: Bison
·
M
Hoppning Är det ok eller? Har ingen möjlighet att släppa nämligen..;)
Svar
9
· Visningar
1 245
Senast: Bison
·
G
Hoppning Vad är skillnaderna? Det är ju en massa TR-regler på lokala men är det nån skillnad annars, på banan och så? Har lite frågor som jag...
Svar
9
· Visningar
1 319
Senast: Gyllene
·
B
Hoppning Jag ska ut och hoppa min första banhoppningsträning med nuvarande häst. Men frågan är vilke höjd vi ska anmäla oss till. Jag tänker...
Svar
9
· Visningar
1 274
Hoppning Jag har ett travar sto som jag hoppar med och jag skulle behöva hjälp med lite tips om styrke träning då hon har svårt att gå i galopp...
Svar
5
· Visningar
896
Senast: ellenkarra
·
Hoppning ni som har häst åt andra, vad tar ni i betalning etc. ? vad står ni för och vad betalar hästägaren?
Svar
6
· Visningar
1 048
Senast: LouiseE
·
E
Hoppning Rider ett halvblodssto på 15 år som har blivit hoppad/riden utav Rolf-Göran Bengtsson ( han ägde henne men hon hoppade inte 160cm så...
Svar
11
· Visningar
1 404
Senast: rubytoo
·
J
Hoppning Hejsan! (lite osäker på om tråden ligger rätt) Jag undrar vart ni får tag på hinder,alltså bommar, hinderstöd osv? Alltså inte sånna...
Svar
6
· Visningar
1 257
Senast: okaybambi
·
Hoppning Jag skulle vilja höra lite åsikter om GS sadlarna, hur är dom att rida i, vilka hästa passar dom på, vad är det för skillnad mellan den...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 460
Senast: Kariin__
·
B
Hoppning Har provat en sadel på Wendela idag. En Frank Baines Reflex. med vid bom. Jag är inte alls bra på sadlar, men kände iaf att den inte...
Svar
18
· Visningar
1 192
Senast: fjordtokan
·
D
Hoppning Behövs ponnylicens på klubbhoppning? Blev så osäker nu :D
Svar
4
· Visningar
974
Senast: tinissen
·
R
Hoppning vad är det för bedömning?. svara ni som vet. menar A/A:0
Svar
7
· Visningar
6 611
Senast: tinissen
·
Hoppning Ja, vart kan man hitta dessa? Jag vet att de är utgående, men någonstans måste de ju finnas kvar. Det är bakskydden jag är ute efter...
Svar
3
· Visningar
1 365
Senast: iloveyou
·
A
Hoppning Ska ni få en nöt att knäcka :D Ska ev. köpa ett träns till min blivande sköthäst. Men det måste ju matcha sadeln, emn jag vet inte...
Svar
5
· Visningar
939
Senast: karatefisken
·
S
Hoppning Vad tycker ni om den här hjälmen? http://segcompanyab.e-butiken.se/SEGCOMPANYAB/images/shop/3109105213
2
Svar
30
· Visningar
4 093
Senast: sweet_extraa
·
S
Hoppning Ja, som rubriken lyder. Hur tänker ni ang. lämna in era hästar för tävling av elitryttare alt. ryttare påväg upp? Går i tankar att...
2
Svar
33
· Visningar
3 771
Senast: sweet_extraa
·
S
Hoppning STämmer det att det har kommit en ny regel i helgen, förbud mot pullarnosgrimma på hopptävling? :O
2
Svar
20
· Visningar
3 228
Senast: kopparberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30