Transformer, Lamicell

Sv: Transformer, Lamicell

Vet du hur den är jämmfört med speed air? Jag har jätteproblem att hitta en hjälm som passar. Dock gör speed air det. Man kan liksom säga att själva späänt som egentligen ska var under örat hammnar mitt på mitt öra istället :angel:

Såg den i affär i fredags och en sådan får det nog bli!
Ska kolla på Scandinavium!

Ja, den har samma passform, i alla fall vad jag kunde känna, ville haft en Speed air, men plånboken är inte så stor nu efter att jag köpt ytterligare en häst (+ en åring på väg), och jag har världens problem med hjälmar, de passar inte, det bästa med denna är att den har en sån "cykelhjälms ratt" i nacken så man skan anpassa den.

MoQ: Ja, den är ju billigare än SA, och är lika skön.

Panikie: Hehe, ja det gör den väl lite :), men jag tror man vänjer sig. Orka bry mig on hur det ser ut. bara det är skönt! :cool: (nej, jag är ingen "stilnörd":angel:

Ok om den passar så ska jag köpa en sådan! Vad köpte du din för? Har sett 799 kr på ett ställe o 960 kr på ett annat.

rätt bra tycker jag :) red ett riktigt hårt hoppass och vart inge svettig om huvet alls :D min kostade 729:- :)

Ok om den passar så ska jag köpa en sådan! Vad köpte du din för? Har sett 799 kr på ett ställe o 960 kr på ett annat.

Köpte min på Charlies för 999:- (var i desperat behov av en, då min blivit klyven av min bror och hans såg, den jävulen!) Så jag hade inte tid att beställa en från billigare ställen... :(

jaja, jag är glad att det blev den iaf! Mycket skön.... å bäst av allt, den suger inte åt sig en massa jäk*a spån hela tiden... :idea:

Liknande trådar

Hoppning Nu startar EM i hoppning och jag tycker att det förtjänar en tråd. Det är väl inte bara jag som kommer att titta?
35 36 37
Svar
723
· Visningar
32 453
Hoppning Background för jämförelse: Jag brukade träna hoppning för MÅNGA år sedan. Det var fredag kväll. Det var en ponny grupp innan oss och vi...
2
Svar
27
· Visningar
4 404
Senast: Ullmerkott
·
L
Hoppning Hej! Jag och min mamma kom i en diskution om en sak och jag skulle vilja veta vad andra tycker :bump: Och det är, vad räknar ni som...
Svar
17
· Visningar
2 107
Senast: MiniLi
·
Hoppning Snart dax! Hade varit kul att få se Steffi istället för Fredrik. Kanske inte resultatmässigt, men för att jag tycker det är ett mer...
40 41 42
Svar
833
· Visningar
58 594
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höstföräldrar 2023
  • Kalla hamburgare
  • Västeråsträffstråden