Så skönt att höra både Henrik och Jens i intervjuerna och ta på sig nedslagen själva. Jens vat rätt krass i sitt konstaterande vill jag ha medalj så får jag rida bättre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gissar att de inte släppt dem. Oavsett så värdelöst då man bara hade ett dygn på sig att köpa.Äsch vad trist är det för att de inte släppt dem än eller är de slut?
https://www.tidningenridsport.se/tajt-tidsschema-under-paris-os/När vi nu ändå pratar OS. Är det nån som vet när just ridsporten går? Eller är exakta datum inte bestämt än. Tänkte resa bort i augusti nästa år och vill inte missa hästarna i OS såklart…
Tack! Jag bojkottar tidningen ridsport, men gick in som hastigast så fick jag ett hum iaf.
Såg ut som han kastade den till hästskötaren typ?Slängde Guerdat sin hjälm i backen förresten eller var det nån som tog emot den?
Jag hade en slot på biljettpaketen också. Fanns inga ridsportbiljetter då heller.Jag hade också en slot i utlottningen av biljetter men allt var slut. De släppte fler biljetter för ett par veckor sen men de tog slut igen. Det har varit en omgång biljettsläpp innan de här omgångarna när man kunde sätta ihop biljettpaket, gissar att alla ridsportbiljetter såldes då.
Undrar om de sålt slut på de allra första som släpptes då eller om det kommer fler?Jag hade en slot på biljettpaketen också. Fanns inga ridsportbiljetter då heller.
Undrar dock hur man får chans att köpa. Släpper de fler sloter?Undrar om de sålt slut på de allra första som släpptes då eller om det kommer fler?
Det har varit öppet för allmänheten ett litet tag nu, men ridsportsbiljetterna förblir slut…Undrar dock hur man får chans att köpa. Släpper de fler sloter?
Ok men om jag kör runt dig i en rullstol…Svarar mig själv. Verkar finnas biljetter i kategori c och d att köpa bla till den individuella hoppningen.
Ändrar mig igen. Det var bara för de med rullstol.
TagetOk men om jag kör runt dig i en rullstol…