Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va vemNu när allt är över undrar jag vad Maria hittat på för att lyckas bryta benet…
Va vem
Wahlberg?Reportern. Hon som brukar intervjua.
Wahlberg?
Bröt hon benet nu under mästerskapet?
11 månader till OS
Undrar om jag borde lämna in om de där fem dagarna man inte vill jobba nästa årYes känns som det kan bli riktigt klurigt att ta ut laget då vi har så många som är bra. och att vi är i en väldigt bra sits som har så många toppryttare om det skulle bli någon skadad häst eller något.
Vad fint han pratar om sin häst
”.. att dela mitt liv med den här hästen..”
Undrar om jag borde lämna in om de där fem dagarna man inte vill jobba nästa år
Det borde väl gå att hitta en resekamrat nånstansJag har börjat fundera på om jag ska ge mig själv i 50-årspresent att åka dit och titta på hoppningara. Kruxet är att jag inte har någon att åka med och det känns lite trist.
Det är faktiskt exakt min plan. Har lite olika idéer om hur jag ska komma dit och få biljetter.Jag har börjat fundera på om jag ska ge mig själv i 50-årspresent att åka dit och titta på hoppningara. Kruxet är att jag inte har någon att åka med och det känns lite trist.
Har försökt köpa biljetter. Kom med i utlottningen men det fanns inga biljetter att köpa till ridsporten. Kanotslslom gick dock att köpa biljetter tillJag har börjat fundera på om jag ska ge mig själv i 50-årspresent att åka dit och titta på hoppningara. Kruxet är att jag inte har någon att åka med och det känns lite trist.
Det borde väl gå att hitta en resekamrat nånstans
Men finns det biljetter kvar?
Har försökt köpa biljetter. Kom med i utlottningen men det fanns inga biljetter att köpa till ridsporten. Kanotslslom gick dock att köpa biljetter till