Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Jag och pappa var och tittade på en ett-åring efter Spender S häromdan. Den var riktigt fin och väluppfostrad, men jag har faktiskt...
Svar
5
· Visningar
1 248
Senast: Covetous
·
C
Hoppning Hej! Har tänkt köpa en tävlingskavaj men jag vet inte vilken! Är det någon som har några erfarenheter och tips? :D Funderar på en grå:)
Svar
7
· Visningar
1 239
Senast: Rebecca_R
·
S
Hoppning Nu kommer jag väl med en jättekorkad fråga, men eftersom jag är insnöad på islandshästar och inget vidare intresserad av hoppning, så...
Svar
5
· Visningar
1 098
Senast: Skuggabaldur
·
Hoppning Jag ska tävla hoppning på fredag, det var typ två år sedan jag gjorde det sist.. Sitter och försöker planera tävlingsdagen men jag har...
Svar
18
· Visningar
1 068
Senast: MiniLi
·
B
Hoppning SS har ju utkommit med en mur i plast, är det någon som vet om man får ha den på tävlingar? Och när räknas en bit mur under ett...
Svar
10
· Visningar
1 317
Senast: Kolsyrad
·
J
Hoppning Är det någon som vet var man kan köpa såna här skydd men bruna? http://www.henrikssonsridsport.se/veredusproclassic.jpg Jag kan inte...
Svar
6
· Visningar
1 599
Senast: FT_ryttare
·
M
Hoppning Är det farligt att klippa hovskägget? Typ om man ska göra hästen lite fin till tävling och så.. Eller lite av håret i öronen? (bara det...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 320
Senast: Långnos
·
F
Hoppning Om det t.ex är en klubb som har en omg i div 1, kan man vara med i förklassen även om man inte ska vara med i nåt lag?
Svar
4
· Visningar
859
Senast: Farao
·
Q
Hoppning De flesta härnere förstår inte hur bra Devoucoux-sadlar egentligen är, så när jag fick ett erbjudande av min kollega att köpa hans sadel...
Svar
16
· Visningar
2 144
Senast: sweet_extraa
·
L
Hoppning Ingen aning om var tråden bör ligga, men chansar här. Måste tvätta två fårskinnspaddar nu, men har inget fårskinnstvätt hemma. Har...
Svar
2
· Visningar
7 995
Senast: Estivuz
·
Hoppning Nån som klämt och känt på dessa träns? Har sett ett som heter Brighton, som jag tyckte va så fint:d Å hästen kommer nog gå jättebra om...
Svar
3
· Visningar
1 070
Senast: Långnos
·
Hoppning Nån som testat CH TREVOR FLATBACK från H***ks? Jag funderar på att köpa den som en andra sadeltill min unghäst som en extra sadel ifall...
Svar
1
· Visningar
677
Senast: lilla_myran
·
P
Hoppning Hej! Jag har en väldigt konstig fråga. Min ponny (på 7 år). Älskar att hoppa. Han är lite tittig ibland men hoppar när jag trycker på...
Svar
3
· Visningar
838
Senast: p0lkagris
·
Hoppning Kan en häst komma tillbaka och gå lite högre hoppklasser efter en gaffelbandsskada eller får man räkna med att prestationen är nersat...
Svar
12
· Visningar
7 358
Senast: Anna_
·
E
Hoppning Har ett varmblod som jag tror är D-ponny (har inte mät henne men ska göra de)tänkte tävla henne i hoppning.. Men kommer inte fram till...
Svar
7
· Visningar
922
Senast: Ewe J
·
Hoppning Äntligen är det dags att flytta upp ett steg, från medryttare till fodervärd. :bump: Ska ev ringa på en annons om ett 14årig...
Svar
11
· Visningar
1 206
Senast: _Sascha_
·
Hoppning Ca 8-10 år gammal. http://www.blocket.se/vi/15568655.htm?ca=23_14_s
Svar
8
· Visningar
1 255
Senast: HannaZ
·
B
Hoppning kan någon förklara vad man menar med? 1.00 hoppning bed två faser A:0+A:0/A (120+0/ 90+0) rosett,plakett ,premier...
Svar
1
· Visningar
821
Hoppning Hur ska en hoppdomare göra om ett ekipage kommer in på banan med otillåten utrustning. Jag vet att det står i TR att ekipaget blir...
2
Svar
27
· Visningar
2 396
Senast: kopparberg
·
C
Hoppning ja nu menar jag 170 upp till 180. vad tycker ni är positivt och negativt med era stora hästar? är det nått man bör tänka på om man...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 356
Senast: chaarliaejh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka