Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag klipper alltid hovskägg och öronen.
dom kan inte se ut som skogsmullar när dom ska tävla ju
Jag tycker att det är lättare för hästar med mycket hovskägg att få mugg, då det blir tätt, och är svårare att hålla rent.
det lär ju finnas en anledning till att dom har hår i öronen, så att ta bort allt skyddande hår tycker jag är lite överdrivet
Jag tycker att det är lättare för hästar med mycket hovskägg att få mugg, då det blir tätt, och är svårare att hålla rent.
Jag klipper hovskägget, är lite smått allergisk mot hovskägg
inga lurvbollar på hoppbanan för mej tack.
angående öronen så klipper jag dom så att det inte sticker ut en massa toffsar, men jag klipper inte enda in i örat, utan ja jag friserar dom, det lär ju finnas en anledning till att dom har hår i öronen, så att ta bort allt skyddande hår tycker jag är lite överdrivet
Ha ha ha.Blir lite full i skratt. Inte för att klaga och jag bryr mig inte vad och vad man inte klipper alls så ta inte illa upp, men tror ni inte att det finns en anledning till att hästarna har hovskägg då, om det nu finns en anledning till varför dom har hår i örat..
men att jämföra vårt hår på benen o hästarnas öronhår är lite att jämföra äpplen o päron.
Skriver samma sak till dig som till "mazarinen elr något sånt) Det finns ju en andledning till att vi har hår på benen.....samma sak som för hästarna VI rakar benen=inget hår Hästarna får öronen klippta=inget hår!!!!!Ganska lågiskt
Håller med, det kan ju inte se ut som hårbollar om man kommer ut på tävling!!! klipper attl som går at klippa:P Hela hästen(huvud, ben, öron, ALLT)
OKEJ??? Rakar du benen??(på dig asså)"det lär ju finnas en andledning att du ha det
Hahaha. Ahh det gör jag faktiskt
Gör inte du det? (du kanske är kille) men vet inte många tjejer som odlar hår på benen
Dessutom fattar jag inte vad du vill ha ut av det här inlägget, Till Svea08_ skriver du att du klipper allting som går att klippas, och i inlägget till mej, tycker du att det är fel?!
Jag rakar mina ben, men jag klipper mej inte i öronen ;O