Pullargrimma-bilder

Sv: Pullargrimma-bilder

Har tänkt på det också ;)
Ringen ska ju sitta på ganaschen och inte på kindbenet och med remmen nästan i ögat. Ser inte folk hur det ser ut när de tränsar :confused:

*KL*
Ingen jättebra bild men..

13408902.jpg

ÅÅH! NU gav du mej idéer:devil: Måste bara köpa rosa ludd nu när jag tänkt mig ett grått schabrak med rosa passpoal som tävligsschabrak, vad dum jag är som inte kom på det där med luddet! Tack:D (även om vissa SUCKAR när jag klär hästen i rosa:angel:)

Visst är hon!! Hon var en sådan socker söt liten D-ponny arab i sina rosa saker. Tävlades bland storhästar med mej på ryggen. Till å med glitter på hovarna. Halvbloden rynkade näsan förstås :angel:

Jag vill ju också ha glitter nu bara för det:p Men nja...det skulle väl bara vara jag som uppskattade det haha. Det får ske stegvis;)

Har tänkt på det också ;)
Ringen ska ju sitta på ganaschen och inte på kindbenet och med remmen nästan i ögat. Ser inte folk hur det ser ut när de tränsar :confused:

Jamen eller hur! annars ska folk vara så sjukt petiga med allting, men så fort det ska på en pullargrimma så får det sitta lite hursomhelst. :confused:

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
980
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Vi behöver en ny kökslampa. Idag sitter det en tråkig lysrörsarmatur från tidernas begynnelse. Den har gått sönder och ska bytas ut. Vi...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 952
Senast: tanten
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
842
Utrustning Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet? Hästen fick ta andra pållens...
Svar
2
· Visningar
273

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar