Ni med "System 4" stigbyglar

Sv: Ni med "System 4" stigbyglar

Asså jag kan säga så här:
Jag har grymt mycket problem med mitt högra knä, och det pajjade riktigt rejält i frdags. Nu gå jag runt med Back on Track knäskydd hela dagarna, annars kan jag knappt gå.
med vanliga stigbyglar skulle jag inte kunnat rida nu, jag har provat innan när mitt knä har varit skit, men med mina BB kan jag rida typ hur länge jag vill utan att ha några speciella kännningar i knät efteråt.
Det är enligt mig helt otroligt, och jag vet inte vad jag skulle göra utan som de gångerna på året mitt knä gör riktigt ont! :bow:

Om du ska köpa nya stigbyglar, köp Sprenger BB!

Diana

låter ju finemang, jag går också omkring nästan alltid med mina BoT knäskydd (:angel:) men får ont så fort jag sätter fötterna i ett par vanliga stigbyglar... /:
jag ska inhandla ett par Sprenger BB så fort ekonomin räcker till :angel:, för dom kostar väll som någon sa runt 1500?

Jag köpte mina för 1300 på My one i gbg, vet inte vart man kan köpa dom billigt på nätet...

Diana

jag ska köpa i veckan :)
har ett par andra nu som ska vara liknande som sprenger, men är jättedåliga.. min mamma köpte dom som inte vet vad som är bra & dåligt..haha :)

Jag har de "vanliga" system 4 (alltså inte bow balance) och tycker de är JÄTTEBRA! Kan verkligen rekommendera dem.

Nu har jag äntligen köpt mig ett par. Jag har inte ridit i dem än, men jag är ändå väldigt nöjd än så länge. Jag tackar för alla svar, och tilläger:
Vilka jättefina stigbyglar ni har allesammans!!!;)

vad fick du betala för dem? :angel:

Vilka blev det? De vanliga eller BB?

Liknande trådar

Skola & Jobb En kollega till mig började jobba i våras och det funkar inte bra. Personen har helt enkelt för många skador på bussarna och nu är det...
Svar
10
· Visningar
720
Senast: Tuvstarr
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 772
Senast: morgaine
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 311
Senast: Gunnar
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 080
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar