HG horse in?

Sv: HG horse in?

jo det finns faktiskt i svart, det med pullarnosgrimma det andra vet jag inte.

Nu har jag köpt tränset iaf så här kommer några bilder med inte jättebra kvalité. Gillar verkligen att nackstycket är fodrat, hoppas bara det passar nu, hästen har ju lite stort huvud..
Det är silver klinkers men ser lite ut som mässing på bilden då det är dåligt ljus.
DSC00826.jpg

DSC00828.jpg

DSC00829.jpg

Sv: HG horse in?

jo det finns faktiskt i svart, det med pullarnosgrimma det andra vet jag inte.

Nu har jag köpt tränset iaf så här kommer några bilder med inte jättebra kvalité. Gillar verkligen att nackstycket är fodrat, hoppas bara det passar nu, hästen har ju lite stort huvud..
Det är silver klinkers men ser lite ut som mässing på bilden då det är dåligt ljus.
DSC00826.jpg

DSC00828.jpg

DSC00829.jpg

Jätte fina är dom:love: Har typ tre såna och två förbyglar:angel:Helt underbara:cool:

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
341
Senast: MJLee
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 023
Utrustning Hur är dom i storleken? Har mätt ryggen och han ska ha 135 i längd, dock så nu när jag fick hem ett (billigare slit och släng från...
Svar
0
· Visningar
487
Senast: Fibusen
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Har mått välförtjänt bra faktiskt dom senaste månaderna. Mediterat, yogat, umgåtts kravlöst med människor och djur. Jobbet lunkar på...
Svar
0
· Visningar
317
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka