Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
Övr. Barn Min bästis ska ha barn vilken dag som helst nu:bump: Jag och min pojkvän funderar på ge den nyblivna mamman ett pressentkort på...
2 3
Svar
53
· Visningar
11 979
Senast: ulda
·
I
Övr. Barn Tycker inte att jag ser ett dugg om ridning under graviditet, häst och småbarn, hästföräldrar osv.. Jag vill läsa om sådannt! Har elelr...
2
Svar
21
· Visningar
2 092
Senast: Piggelurven
·
Övr. Barn Nu har jag funderat en hel del, men itne blivit så mycket klokare som vanligt! Eric och Isaac har en trehjuling vardera. Ungarna är rätt...
2
Svar
33
· Visningar
2 543
Övr. Barn På bipacksedeln till P-piller står det ju att det är mycket ovanligt att man blir gravid vid ätandet. Men jag tycker man hör lite nu...
Svar
3
· Visningar
975
Senast: jea78
·
Övr. Barn Blev så sugen på att göra spenatstuvning till lunchen här... Vad tror ni, vågar jag låta dottern som fyller 1år om en vecka äta det? Man...
Svar
11
· Visningar
1 537
Senast: Blixtra
·
N
Övr. Barn Min son som fyller 7 år i maj vill gärna ha ett litet party med lite disco, men jag känner att man kanske ändå måste ha någon lek så att...
Svar
4
· Visningar
1 851
Senast: nutte
·
T
Övr. Barn Nu har kommunen där vi bor beslutat att alla 15 timmars barn måste vara hemma alla skollov, inklusive heeeela sommarlovet. Dessutom...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 041
Senast: Cocos
·
C
Övr. Barn Min son på 4 1/2 år ska klä ut sej ngt påskigt i morgon på dagis. Men har inga idder om vad el hur. HJÄLP!!!;)
Svar
14
· Visningar
9 994
Senast: Sissa
·
Övr. Barn Även fast det är länge kvar till förlossning (bf 5/9) så har jag börjat fundera. När jag fick Stina så fick jag ryggbedövning, de fick...
Svar
18
· Visningar
2 013
Senast: Clintan
·
Övr. Barn Hallå på er allvetande bukefalister! Hur viktig är frukosten för ett växande barn? Jag har alltid blivit itutad att man måste äta...
2
Svar
21
· Visningar
1 565
Senast: Destiny_D
·
Övr. Barn så vad jag undrar är hur tidigt man kan sätta lillan i cykelsitsen?
Svar
19
· Visningar
1 081
Senast: Willebillebus
·
M
Övr. Barn Å, jag har beslutsångest, hjälp mig att bestämma mig, snälla! Jag kommer att vara höggravid i sommar (BF i början av september) och jag...
2
Svar
34
· Visningar
7 744
Senast: FannyN
·
Övr. Barn Fram med era vårbilder nu! Vi var ute och fotade för fullt innan idag. http://goinge.info/aa/bildgalleri/pics/00135.jpg
2
Svar
23
· Visningar
2 309
Senast: Enya
·
Övr. Barn Min son fyller snart 7 år och jag har idé torka. Vad ska jag hitta på för något på barnkalaset? Funderade på att ha ett tema, typ...
Svar
6
· Visningar
2 558
Senast: Mikan
·
I
Övr. Barn Det är dags att köpa sittvagn åt lillpojken nu och jag velar lite mellan emmaljunga scooter och brio race. Emmaljungans fördelar är att...
Svar
11
· Visningar
1 068
Senast: Isis
·
B
Övr. Barn Barn ljuger, det är ju ett faktum. :D Det är väl någon gång i femårsåldern det kan bli rätt mycket av den varan om jag inte minns fel...
Svar
5
· Visningar
2 355
Senast: bleuh212
·
A
Övr. Barn Nu har den tredje killen kommit ut. Visserligen nästan tre veckor tidigt men allt är helt OK. Vaknade med värkar på natten och sedan...
Svar
16
· Visningar
1 115
Senast: Adrian
·
Övr. Barn som gör mej så tvärilsk??!? Nog kan jag annars oxå bli irriterad på idioter i min omgivning men lägger då inte så mycket krut på...
Svar
5
· Visningar
1 484
Senast: Flyttfogel
·
L
Övr. Barn Behandlade båda hundarna igår, fick lite medel på fingret men tvättade direkt med tvål o vatten. Imorse fick jag noja, tänk om detta...
Svar
6
· Visningar
3 528
Senast: Mitzi
·
Övr. Barn Hej! Någon som vet hur länge det kan produceras mjölk i brösten? Jag slutade amma för 1år och 2månader sen, och det går fortfarande...
Svar
6
· Visningar
2 158
Senast: marieka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp