Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Ska med båda barnen till huvudstaden och bjuda deras moster på krogen :d Som alla med barn vet är det inte helt avslappnat att ha...
2 3
Svar
59
· Visningar
5 704
Senast: Inte_Ung
·
E
Övr. Barn Är det några här som står inför planerat snitt? och varför om ni vill svara på det...Någon som kan berätta sina erfarenheter av snitt...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 412
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Vad är det med reklamfilmerna som får min dotter på 1½ år att bli som i trans? Hon är helt fixerad vid reklamfilmerna. Programmen bryr...
Svar
7
· Visningar
1 303
Senast: Jamtland
·
Övr. Barn Idag var vi på maskinvisning hela familjen. Detta med intresse eftersom vi funderar på att byta traktor. Nåväl, jag går på mitt håll...
Svar
2
· Visningar
1 022
Senast: mimus
·
Övr. Barn våran lilla tjej har feber. Hon brukar inte ha det och har hon feber så brukar det inte vara så länge. Hon fick feber i tisdags natt och...
Svar
6
· Visningar
1 050
Senast: Kolsyrad
·
Övr. Barn Hej! Jag har en kille på snart två som ligger på en utvecklingsnivå runt 1 år. Jag har idag lånat böcker osv för jag kommer inte ihåg...
Svar
14
· Visningar
1 575
Senast: Coop
·
L
Övr. Barn Min jänta slarvar med maten. Vi har inte velat förstora upp det för jag vet att det blir värre att äta om någon tjatar, likväl som åt...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
17 168
Senast: sussiqt
·
Övr. Barn ....löv, maskar, blommor, stenar osv osv osv!! Visst är det härligt med våren, men hur nyttigt är det egentligen med allt ungarna...
2
Svar
30
· Visningar
5 670
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Vad tycker ni om det, om barnet är intresserat, har kompisar som ska börja, ligger före intelligensmässigt osv. För och nackdelar?
2 3
Svar
43
· Visningar
10 773
Senast: Gry
·
3
Övr. Barn .. eller vad det heter.. :confused: typ sagor om olika väsen så som skogsråen och näcken.. Jag vill sammanställa en liten bok till...
Svar
8
· Visningar
883
Senast: 333
·
C
Övr. Barn Såg ni oxå nyheterna igår om att råttor, marsvin, smågnagare i allmänhet kan bära ett speciellt virus som forskarna tror, orsakar...
2
Svar
23
· Visningar
4 890
Senast: havreflinga
·
Övr. Barn Med 11 veckor kvar till förlossning börjar snurpe på allvar att rusta sitt hus för en liten kotte :D Men jag börjar känna mig...
2
Svar
25
· Visningar
2 234
Senast: Gunther
·
Övr. Barn Vår minsting har nu vuxit ur sin bilbarnstol av typ sittkudde med ryggstöd (lämplig från 3 år och upp mot 10 år). Vi funderar därför på...
Svar
5
· Visningar
1 067
Senast: Madick
·
N
Övr. Barn satt och kollade på frisyrtråden på äu och vart så fruktansvärt sugen på att permanenta mig igen=) Har tjockt rakt hår som bara...
Svar
4
· Visningar
1 202
Senast: Naggur
·
C
Övr. Barn När ungefär har ni köpt allt klart till bebisen?sista sekunden eller tidigt?är i 6e månaden & funderar om det är för tidigt att köpa...
Svar
15
· Visningar
932
  • Låst
Övr. Barn Jag har en liten underbar bus unge som heter Kevin. Han hittar på massa dumheter när man inte är med. Slår storebror utan att bli...
Svar
1
· Visningar
726
Senast: Trygg
·
  • Låst
Övr. Barn Ahhh.... nu blev jag lite orolig.... Fick ju missfall för typ 7 veckor sen. Fick mens som vanligt typ 5 veckor efter. Borde med min...
Svar
3
· Visningar
1 673
Senast: vindvissla
·
I
  • Låst
Övr. Barn Så, Jag fick veta imorse att jag är gravid och gissar att jag är i 5e veckan. Väldigt tidigt alltså. Men med ett tidigare ganska...
Svar
10
· Visningar
2 832
Senast: Edgar
·
A
  • Låst
Övr. Barn Ni som levt i ett förhållande och fått barn där sedan förhållandet tagit slut och ni bor på skilda håll, hur gör ni med pengar och det...
2
Svar
37
· Visningar
3 080
Senast: Inte_Ung
·
I
  • Låst
Övr. Barn Har fått veta att jag är med barn och gissar att jag är i 5e veckan. När är det normalt att uppsöka barnmorska? :p
Svar
7
· Visningar
1 281
Senast: Minta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp