Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
svett kan dofta ammoniak exempelvis och detta pga att då "vätskan möter luften" uppstår en "kemisk reaktion".. Fan vad duktig jag är på sånt härnär kossorna från gården fick ensilage så smakade mjölken ensilageQUOTE]
vad hade ni för superkor då? såvitt jag vet så äter massor av kor ensilage, och jag har aldrig kännt en sådan smak det var i och för sig mjölk direkt från n kossan å det är ganska vanligt vad jag förstått.. det säger bönderna här i alla fall..
Nytt svett = luktfritt; när svetten blandas med bakterier från hud/kläder etc det är DÅ det börjar lukta....
Muskler är inget bra lagringsställe. Njurar och lever är fantastiska på att rensa ut sådant kroppen inte kan tillgodogöra sig.ok.. ja jag vet inte..
Jag vet inte hur du definierar en kompetent och kunnig person. Duger en läkare?
Du skriver att du borde fått höra om det skulle ligga något i det här med muskler å slaggprodukter under din utbildning... Låter då som om du inte är helt säker- bara för att du ej hört talas om det behöver det ju inte vara helt osant?
Vilken kollega du ska fråga/ diskutera det med är väl upp till dig antar jag. Om du är läkare ingår du väl i något form av läkarlag (vad jag sett på tv:n - Greys Anatomy å Cityakuten ) å då diskuterar ni väl ganska mkt så fråga någon som du har förtroende för
Jag menar ej att klanka ner på dig, kag vill bara veta för min egen skull för jag har trott på det jag fått höra av "kunniga personer" men klart att de oxå kan ha fel...