Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
klart de frigörs vid träning.. det är därför det går att jämföra träning med massage.. i det avseende med att man tränar med musklerna och det är musklerna som blir "arbetade" vid massageMen vilka toxiner handlar det om? Varför sitter de i musklerna? Varför frigörs de vid massage men inte när man använder musklerna?
Vilken utbildning har de som påstår detta?
klart de frigörs vid träning.. det är därför det går att jämföra träning med massage.. i det avseende med att man tränar med musklerna och det är musklerna som blir "arbetade" vid massage
.....Slaggprodukter är sådant som bildas vid nedbrytning av annat. Vad är det för slaggprodukter som sitter i musklerna? Varför skulle besprutningsgifter hamna i musklerna och inte i njurarna där de rensas ut som de flesta andra produkter och biprodukter som vi inte behöver?
jag vet inte för jag är inte alls utbildad eller påläst men har förstått det som att njurarna klarar inte av allt "gift vi får i oss" gift är oxå dålig mat med dåliga fetter osv vad jag förstått det som.. Varför det sätter sig i musklerna vet jag inte men det är väl tydigen ett bra ställe att lagra "strunt" på:smirk:
Att mjölkens smak påverkas av vad mamman äter är inte så underligt.nä kanske inte underligt att slaggprrodukter liksom smakämne hamnar i tuttarna eller.. nja jag vet inte faktiskt
Men att gifter skulle frigöras från musklerna vid massage, det köper jag inte...det gör faktiskt jag, brukar kännas i kroppen som om man varit på ett träningspass efter jag varit hos massör
Jag har också en liten utbildning att lägga bakom ja å det har ej jag så detta är bara mina egna funderingar.. vi får se om nån kompetent å kunnig inom området vill delge oss vad som är rätt å riktigt
när kossorna från gården fick ensilage så smakade mjölken ensilageQUOTE]
vad hade ni för superkor då? såvitt jag vet så äter massor av kor ensilage, och jag har aldrig kännt en sådan smak
Nytt svett = luktfritt; när svetten blandas med bakterier från hud/kläder etc det är DÅ det börjar lukta....
De bebisarna föds väl upp på yoghurt.
Jag har också en liten utbildning att lägga bakom
Du, det var faktiskt någon som läste om slaggprodukter på nätet en gång. Då måste det ju vara sant.