åldern sjunker på att skaffa barn???

Sv: åldern sjunker på att skaffa barn???

Försöker ni få mig att bli gravid fast min sabmo inte vill? :angel:

Jag kan inte sätta någon ålder, tror han tryck in det så djupt i huuvdet att han inte kan fundera på något annat än 25 år inte tidigare. Hade en diskusion om bebisar senas i förrgår, jag såg minnsan bebismagar och vagnar överallt men inte han, gjorde de där testet i veckorevyn, sen åkte vi ner till ica, haha, var nog 4-5 höggravida tjejer som man såg på nära håll och vi mötte barnvagnar när vi kom dit, i kassan och när vi gick ut. ;)
 
Senast ändrad:
Sv: åldern sjunker på att skaffa barn???

Jag har också reagerat på det. Jag har ingen aning om varför det är så men det är väldigt många tjejer som vill skaffa barn innan de fyllt 20.

Konstigt vad spännande det är att lägga sig i andras val. Vad är erat problem? Låt folk skaffa barn när dom känner sig redo, inte när ni tycker att det är okej.
 
Sv: åldern sjunker på att skaffa barn???

Varför väcker man en 1,5 år gammal tråd?
 
Sv: åldern sjunker på att skaffa barn???

Jag är 21 nu och vill inte vänta
allt för länge med att skaffa barn.

Vill vara någolunda ung även när barnen är tonåringar
 
Sv: åldern sjunker på att skaffa barn???

Det är väl härligt att vi lever i ett samhälle, där det inte spelar så stro roll längre. Huvudsaken för barnets skull är att de unga föräldrarma är mogna . Själv var jag alldeles för barnslig när jag var 20 år ;)
Alla mina vänner inklusiva jag levde loppan länge och de började sin babykarriär vid 33-35 år .
Men så växte vi upp i Stockholm där ålderna för förstföderskor är högre än normal snittet i landet, så vi hade väl "tillåtelse" att stänga av den biologiska klockan ett antal år .
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Bästa film
  • Sämsta filmen?
  • Samsung tar min data!

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp