Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Min lillasyster åkte in till sjukhuset igår med 34 grader i temp och med något som mamma trodde var bihåleinflammation. Dom fick en...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
8 951
Senast: cirkus
·
C
Övr. Barn Små barn ska ju inte sova på magen pga ökad risk för PSD. När kan man sluta oroa sig för det? Sonen rullar allt oftare över på...
2
Svar
21
· Visningar
3 677
Senast: Lydia
·
G
Övr. Barn om eran sambo som är far till ditt barn hade supat sej full 3dagar i rad,byter aldrig blöjer,håller knappt i sitt barn,(som för övrigt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 461
Senast: eurospeed
·
Övr. Barn Tänkte att jag skulle ta och göra min graviditet officiell också. Jag är 12+1 i dag:) , och det är min andra graviditet. Vår dotter...
2
Svar
25
· Visningar
1 702
Senast: nevin
·
C
Övr. Barn Någon som ska dit? Troligtvis kikar jag, sonen och några andra mammor med respektive barn dit under fredagen. Någon som varit...
Svar
1
· Visningar
689
Senast: Tindra06
·
Övr. Barn Tänkte inte jag skulle göra en tråd.. jobbigt om det skulle visa sig att jag bara var "skengravid" igen.. men, jag kan ju inte låta bli...
Svar
14
· Visningar
1 520
Övr. Barn Min mellanpojke (fyller 11 i sommar) sa till mig häromdan: "Mamma, när jag är på badhuset känns det som lite pinsamt för min snopp är...
Svar
16
· Visningar
1 550
Senast: TinyWiny
·
R
Övr. Barn Om ni skulle få barn nu vad skulle ni döpa dom till och vad skulle nui absolut INTE döpa dem till??
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 563
Övr. Barn Min lilltjej, som går i 2:an kom precis och berättade för mig med förtvivlan i rösten, att hon glömt att göra läxan, som hon fått av...
Svar
12
· Visningar
2 488
Senast: oz_joj
·
Övr. Barn Ni som äter/har ätit p-piller och sedan slutat för att försöka bli gravida, hur länge tog det för er från det att ni slutade med piller...
2
Svar
24
· Visningar
2 373
Senast: arna
·
Övr. Barn Min lillebror och han sambo väntar sitt första barn, skulle enligt plan ha blivit en liten blåkulleunge, dvs kommit på skärtorsdagen...
Svar
16
· Visningar
1 341
Senast: Fnyfniken
·
T
Övr. Barn Vet inte om tråden kan vara här under föräldrar? Annars får moderatorn flytta den till dess rätta plats!:o Maken ock jag är klara...
Svar
1
· Visningar
877
Senast: Cocos
·
Övr. Barn Hur bortskämda är era barn? Hur mycket vill ni att dem hjälper till hemma? Vad hjälper dem till med? Gör dem något helt...
Svar
18
· Visningar
1 270
Senast: Nidorina
·
R
Övr. Barn Vid vilken ålder ungefär tycker ni att barnen är för "gamla" för att komma och sova hos mamma och pappa på nätterna? Och hur talar...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 957
Senast: Sar
·
Övr. Barn För er som kommer ihåg tråden där min son blev nersparkad av en klasskamrat tredje dagen på höstterminen, kanske kommer ihåg att denna...
Svar
4
· Visningar
1 041
Senast: Girasol
·
Övr. Barn Hur har era barn reagerat på syskon? Hur stor åldersskillnad har ni på barnen? Eric är 5 år och Isaac 3,5 år nu och när Isaac föddes...
Svar
6
· Visningar
983
Övr. Barn Är det den enda hormonfria p-medlet? (Förutom pessar och kondom?) Med en mamma som just nu behandlas för bröstcancer är jag inte...
2
Svar
26
· Visningar
3 152
Senast: Center
·
Övr. Barn Tror ni man orkar sitta i en bil 300 mil t&r samt ställa ut hundar när man har 1 månad kvar av graviditeten? Måste boka boende nu om vi...
2
Svar
38
· Visningar
2 712
Senast: Druvan
·
Övr. Barn Jag har börjat tvivla på mina tuttar,hon e gnällig o vill äta ofta ofta.. ska prova med mjölkersättning..Men.. Ungefär hur mkt ska dom...
2
Svar
23
· Visningar
2 709
Senast: cambello
·
Övr. Barn var inne på lunar och läste lite på diskusarna där...upptäckte till min förskräckelse att där var en 17årig tjej som på allvar försökte...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
6 889
Senast: Edgar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp