Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Y
Övr. Barn I morse när jag satt och bläddrade i lokaltidningen så får jag syn på denna lilla notis: " Var sjätte bär på anlag för fetma...
Svar
10
· Visningar
1 163
Senast: Basilika
·
Övr. Barn Jo, frågan finns ju i rubriken. "Påskar" era barn bara hos släktingar och vänner eller går de till folk de inte känner också? Själv...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 356
Senast: Boj
·
Övr. Barn Hur rörliga är era ettåringar och hur mycket klättrar de? Min son går inte än utan att hålla i sig men kryper i rekordfart och har i...
Svar
12
· Visningar
2 186
E
Övr. Barn Är något som jag inte vet hur jag ska göra Har levt med mitt x i 15 år och vi har inte haft några tankar på att skaffa barn, de sista...
2
Svar
20
· Visningar
4 266
Senast: Jamtland
·
L
Övr. Barn Man skall ju ge bebisar AD vitaminer som tillskott för att de vitaminerna inte finns med bröstmjölken (har jag läst).. Men om man...
Svar
6
· Visningar
775
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Skitbra artikel i expressen : http://expressen.se/debatt/1.598169 För er som inte orkar läsa njuter jag av argument från en klok...
41 42 43
Svar
858
· Visningar
41 081
Senast: Halvhalt
·
Övr. Barn Tidigare idag drabbades jag av kraftig magvärk :mad: påminde om mensvärk. Under tiden jag satt i soffan kände jag att det blev lite...
Svar
4
· Visningar
5 320
Senast: corona
·
I
Övr. Barn Hejsan! Det är en del av er som har problem med era tonåringar.... Jag är själv 15 år och har stor kompitens när det gäller just...
Svar
17
· Visningar
1 881
Senast: Italyme
·
Övr. Barn Vi är mitt i stadiet av att införskaffa lite utrustning till bullen i ugnen, och lusläser alltifrån Råd & Röns barnvagnstester och...
Svar
10
· Visningar
1 119
E
Övr. Barn Måste få skriva...har hört att man kan drömma helt tokiga mar- drömmar under graviditeten...och det gör jag :eek: det ena värre än det...
Svar
17
· Visningar
1 013
Senast: Linda.B
·
P
Övr. Barn Vi haller pa och bygger hus och ar i spacklingsskedet just nu. Jag ar gravid v.19. Kan spackeldammet nar man slipar vara skadlgt pa nat...
Svar
1
· Visningar
4 853
Senast: chrysler
·
Övr. Barn Tror alla säger nån gång "jag ska aldrig bli som min mamma/pappa eller båda" Men handen på hjärtat nu:devil: Har ni hållt det...
2
Svar
24
· Visningar
1 892
Senast: Starlight
·
H
Övr. Barn Hur säger man utan att såra någon att man inte vill att de ska vara med på fotografier där bara jag vill ha mina "riktiga" syskon med...
Svar
13
· Visningar
1 617
Senast: _Eva_
·
H
Övr. Barn Min 11-åriga pojke var till ögonläkaren i dag och det visade sig att han behöver glasögon p.g.a. sin närsynthet. Inför besöket har...
Svar
7
· Visningar
988
Senast: moonlightgarden
·
Övr. Barn Min goa lilla son är snart ett år, och himla snäll och charmig, precis som alla andra mödrar tycker om sina barn, så tycker jag att jag...
2
Svar
35
· Visningar
2 888
Övr. Barn Såg med bestörtning och glädje idag att Aftonbladet uppmärksammat något jag, efter tre års amatörstudier av diverse skrifter, kommit...
14 15 16
Svar
315
· Visningar
28 392
Senast: Fnyfniken
·
Övr. Barn Är INTE den nervösa typen i vanliga fall. Men jag är så sjukt orolig för att få missfall. Sover illa och drömmer konstigt,funderar över...
Svar
8
· Visningar
882
Senast: Edgar
·
Övr. Barn Har för mig att jag läst någonstans att små barn upp till en viss ålder har ca 10 förkylningar per år? Är det så eller har jag snurrat...
Svar
5
· Visningar
877
Senast: Kelda
·
Övr. Barn Fick igår låna en video om barn & förlossning och min sambo ville absolut också titta. Han titta, lyssna och var mycket intresserad av...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 760
J
Övr. Barn Jag tänkte skriva ett arbete om det och behöver lite infallsvinklar och åsikter. Vad utmärker en bra förälder? Vad utmärker ett bra...
Svar
16
· Visningar
1 474
Senast: Sjalen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp