Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
Övr. Barn Hej!! Min dotter är snart åtta år. Hon har sedan hon var sex umgåtts en hel del i skolan och en del på fritiden med en kompis som jag...
Svar
17
· Visningar
3 636
Senast: Bangsi
·
Övr. Barn Hur mycket uppbackning räknar ni med ifrån dem? Många som jag känner, som fick barn tidigt har (i mitt tycke) räknat med att få mycket...
2
Svar
23
· Visningar
1 747
Senast: Bellatrix
·
Övr. Barn Hade en diskussion med några kompisar här om dagen och spekulerade kring vad man som förälder borde kalla dom.. intimare delarna på en...
2
Svar
38
· Visningar
2 399
Senast: Libertine
·
Övr. Barn Jag har alltid trott att det är hormor som gör nyblivna mammor lite disträ men det stämmer inte. Sen vi fick bebben i huset som då var...
Svar
16
· Visningar
1 419
Senast: snurran
·
Övr. Barn Detta eländes elände :crazy: Nu har hon ringt soc och med tårarna i ögonen förklarat att hon inte får träffa sitt barnbarn. Men ska...
2
Svar
34
· Visningar
2 638
Senast: Dingelass
·
Övr. Barn När lämnade ni bort er lilla en längre tid första gången? Mina föräldrar lämnade min bror till mormor när han va 2mån för en veckas...
2
Svar
39
· Visningar
3 119
Övr. Barn Finns det någon här som skaffat barn på egen hand utan en deltagande pappa? Med "utan pappa" menar jag en som avsagt sig sitt ansvar...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 763
Senast: ponnydamen
·
Övr. Barn Var och tränade juniortiken igår inför utställningen i Västerås och då hände nåt med fogarna. Hade bälte på mig, men igår kväll kunde...
Svar
9
· Visningar
948
Senast: Gumman
·
Övr. Barn inte aktivt leker med era barn? Alltså, nu menar jag inte när jag gör vardagssysslor, då får min ettåring finna sig i att jag...
Svar
14
· Visningar
985
Övr. Barn Hej! Undrar om någon kan veta vad som står på eller varit med om liknande... Slutade amma min dotter för fyra månader sedan pga...
Svar
3
· Visningar
690
Senast: Stinaelin
·
Övr. Barn Som rubriken säger: Vad är "hipt" och trendigt på era barns skolor? Min son är 12 år och går i femman och sedan i vintras är det...
2
Svar
31
· Visningar
3 055
Senast: FannyN
·
J
Övr. Barn mitt första inlägg så jag måste säga HEJ till er alla!:bow: Man har hört många säga att de var så klumpiga och hade svårt men undrar...
2
Svar
39
· Visningar
4 773
Senast: Chlo
·
B
Övr. Barn Hur stämmer följande på dig/dina barn/andra du känner? Att den av föräldrarna som är närmast att fylla jämt 5-tal, tex 25, 30, 35 när...
2
Svar
27
· Visningar
2 767
Senast: Blixtra
·
F
Övr. Barn Jag har kontaktat en Aurora-BM som tillhör mitt förlossningssjukhus, och fick tursamt nog en återbudstid idag så jag slapp vänta. Det...
2
Svar
20
· Visningar
1 962
Senast: patsy02
·
Övr. Barn Har ni läst den boken? Vad tyckte ni? Är den bra? Har gått och sneglat på den några gånger och bläddrat i den som hastigast på...
Svar
7
· Visningar
857
Senast: domino
·
Övr. Barn Ja nu är det ju inte så att jag ska skaffa barn för än på läääääääääänge till men jag är himla nyfiken kring resonemangen kring det här...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
7 496
Senast: jennyjenny
·
E
Övr. Barn Har någon i detta forum erfarenhet av att bära sin nyfödda i sjal, har läst lite om det på baby siter. verkar naturligt att bära sitt...
2
Svar
26
· Visningar
2 710
Senast: Minta
·
Övr. Barn Torsdag natt vaknade jag vid ettiden av värkarna, men lyckades somna om ett par timmar. Plötsligt vaknade jag av att det var alldeles...
Svar
18
· Visningar
1 199
Senast: nevin
·
Övr. Barn Nu har jag precis fått reda på att det är en frisk och stor kille som växer i magen. Ben och armar är där de ska, huvudet precis lagom...
2
Svar
23
· Visningar
1 754
Övr. Barn Jag tycker det är obehagligt när jag vet att det ska göra ont på min lilla älskling, men givetvis stannar jag kvar i rummet och har...
2
Svar
29
· Visningar
2 300

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp