Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Vad gör de då? Min knodd kommer knappast vilja öppna munnen :devil: Och den som väl får dit fingrarna gör det på egen risk :angel:
Svar
12
· Visningar
997
I
Övr. Barn Vaccinerar ni era barn runt 1 år eller yngre mot fästingar? Pratade med en sköterska idag om det och hon säger att det är sällan man...
Svar
8
· Visningar
5 191
Senast: Tail
·
Övr. Barn Hej alla :banana: ! Skulle väldigt gärna vilja ha synpunkter på följande: Jag har världens goaste dotter :love: som tar studenten...
Svar
19
· Visningar
2 290
Senast: corona
·
Övr. Barn Min son sover oroligt på nätterna och vaknar och är ledsen. Både jag och bvc tror att det beror på att han drömmer. Ibland när han...
Svar
6
· Visningar
1 537
Senast: Timsetim
·
Övr. Barn Min son går i en liten klass i skolan. Dom är bara 5 st. pojkar. Idag så skulle dom ha idrott. Min sons kompis hade glömt sina...
2
Svar
32
· Visningar
2 964
Senast: Linda.B
·
Övr. Barn Här inne där det finns så många kloka och erfarna människor tänkte jag fråga: Hur har ni gjort med försäkring under graviditeten? Jag...
Svar
4
· Visningar
893
Senast: Björk
·
Övr. Barn När jag gick i skolan skrev engelska läraren glosorna på svarta tavlan och vi skrev efter i en särskild glosbok. Så görs det tydligen...
Svar
1
· Visningar
1 030
Senast: Dingelass
·
Övr. Barn Jag och sambon har börjat prata lite om att det snart är dags för en liten bebbe. Jag är 28 och han 25. Jag köpte en ny häst 2005 och...
14 15 16
Svar
318
· Visningar
17 855
Övr. Barn Ja, detta gäller givetvis om man är kille och har barnen hemma fast har olika mammor till dom. Pratade med min ledsna fd...
Svar
16
· Visningar
2 128
Senast: gulan
·
N
Övr. Barn nån som testat? funkar det? kan man lika gärna köra med vanlig babyolja?
Svar
7
· Visningar
2 474
Senast: Naggur
·
C
Övr. Barn Är "bara" 20 år, men börjar bli väldigt sugen på att skaffa barn och har lite funderingar. Jag och sambon har pratat och det blir nog...
2
Svar
36
· Visningar
3 230
Senast: Chloé
·
Övr. Barn Nu blev jag så uppspelt så jag kan inte koncentrera mig på pluggandet :bump: Ringde psykologen och frågade lite om hur det går med...
Svar
4
· Visningar
806
Senast: Coop
·
Övr. Barn Vet inte riktigt hur jag ska börja men jag har iaf träffat en man. :love: Han har en son på 6 som han har varannan helg. I sommar när...
Svar
7
· Visningar
943
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Har nu varit på UL, allt såg bra ut med lilla knyttet ( iaf så vitt bm kunde se, man vet ju aldrig...) Fick veta att moderkakan ligger...
Svar
14
· Visningar
17 902
Senast: oz_joj
·
Övr. Barn kanske en urdum fråga men iallafall... en bebis som jämt råkar få sina öron vikta exempelvis vid amning,i vagnen,när hon sover..rätt...
Svar
10
· Visningar
15 166
Senast: ulda
·
Övr. Barn Jag och min sambo ska snart ha barn (9 dagar till BF:) ) Och nu har vi börjat diskutera nått som jag känner vi skule tagit upp MYCKET...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 369
Senast: ulda
·
Övr. Barn Vad kan man göra åt det? Finns det några tips och trix? Jag är trött på att vara hungrig, men vara äcklad samtidigt. Att vara trött...
2 3
Svar
43
· Visningar
8 717
Övr. Barn Hej! Jag var inne på FK sida och försökte begripa någonting om föräldrapenningen (nej, jag är inte gravid, men man får väl planera=)...
Svar
3
· Visningar
885
Senast: Freyja_bus
·
N
Övr. Barn eller faddrar som det heter numera... Hur ska man kunna välja vem man vill ha som fadder till sitt barn? hur tänkte ni?
2
Svar
23
· Visningar
5 698
Senast: Naggur
·
Övr. Barn Jag kom på idag att jag måste försäkra min ofödda bebis. Har alla försäkringsbolag sådan försäkring?
Svar
1
· Visningar
589
Senast: Naggur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp