Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

C
Övr. Barn Var hos BM idag och hade alldeles för högt blodtryck 140/100 :( brukar ligga på 120/80, vid något tillfälle har jag haft 135/80. Hade...
Svar
16
· Visningar
1 405
Övr. Barn Ja nu eller för 2½ dar sen tittade hon ut=) Hade BF den 6:e Maj. Tisdags vid lunch började jag få värkar som ökade under dagen. Vid...
2
Svar
28
· Visningar
1 977
Senast: emalin
·
Övr. Barn En helknäpp fråga men jag och pojkvännen disskuterade igår och kom inte fram till något. Då kom jag på att jag kan fråga barnexperterna...
Svar
9
· Visningar
23 672
Senast: Sablar22
·
Y
Övr. Barn Ni med barn och hundar. Hur pass toleranta kräver/anser ni att hunden ska vara mot barnet/barnen? Alltså det jag undrar är hur mycket...
2
Svar
34
· Visningar
2 654
Senast: astronaut
·
W
Övr. Barn Jag ammar bara min 7månaders dotter kväll och tidigt morgon sedan äter hon vanlig mat hela dagen förutom ersättning en gång på kvällen...
Svar
1
· Visningar
686
Senast: Cocos
·
W
Övr. Barn Gud vad jobbigt det är med dessa små spyende ungar. NÄR slutade era bäbisar att spy? Nu menar jag dom som har haft problem med att spy...
Svar
9
· Visningar
1 011
Senast: jerseyko
·
K
Övr. Barn Nu börjar jag känna att det bara är för mycket internet in min 15 åriga dotters liv. Förutom det praktiska problemet att vi i övriga...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 007
Senast: tazza
·
Övr. Barn Jag tänkte höra lite med er angående barneksem. Det gäller min mans systerson. Han har haft besvärlig eksem sedan liten. Väldigt torr...
Svar
9
· Visningar
4 694
Senast: Pallas
·
H
Övr. Barn Jag måste dela med mig lite här bara... Jag kom ut i köket där min son på ett år varit och lekt ensam en liten stund, och snacka om...
2
Svar
28
· Visningar
2 265
Övr. Barn Fick brev om att båda grabbarna är berättigade till allmän förskola 15 timmar i veckan och att den är avgiftsfri. Frågan är ju då, kan...
Svar
4
· Visningar
898
Senast: ameo
·
Övr. Barn I eftermiddags kom dottern, 17 i augusti, hem och berättade att hon vantrivs i sin skola, med klassen och med programmet. Hon går på ett...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 659
Senast: Mimsan
·
Övr. Barn Nu är Elin 4 ½ månader och jag har börjat ge henne pureér. Hon sväljer och ser nöjd ut åt allt jag testar så jag har inga problem än så...
Svar
7
· Visningar
1 613
Senast: Enya
·
Övr. Barn Min lilla tjej, snart 11 månader har ätit pc för öroninflammation i åtta dagar. Hon hade fullt utvecklad öroninflammation i höger...
Svar
5
· Visningar
1 648
Senast: CillaW
·
Övr. Barn Efter Elins förlossning precis, moderkakan vari inte ens ute, så började jag skaka kraftigt. Någon som vet varför jag gjorde det? Jag...
Svar
17
· Visningar
5 406
Senast: Luff
·
F
Övr. Barn Hur gammalt bör barnet vara innan det börjar sova med kudde? Ska man tänka på något särskilt vid val av kudde till små barn?
Svar
1
· Visningar
1 081
Senast: Blixtra
·
Övr. Barn Jag har två barn tätt, de är två och tre år, och jag har kommit att tänka på dem som "värsta scenariot"-barn - om något kan hända, så...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
7 187
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Övr. Barn Äntligen har de stora barnklädesdrakarna insett att det går att göra unisexkläder till småbarn! Länk till artikel i aftonblaskan Just...
Svar
6
· Visningar
993
Senast: ullo
·
T
Övr. Barn Hej hur vet man att barnen inte tål pollen? Min son har förskylnings astma. Han är för närvarande lite förkyld men när han vistas utom...
Svar
2
· Visningar
664
Senast: Tail
·
Övr. Barn Eftersom jag och Britta68 tog så mycket utrymme i Pallas' tråd så skapar jag här en ny, där man kan ventilera funderingar kring barn som...
Svar
3
· Visningar
1 251
Senast: Cocos
·
B
Övr. Barn Nej, tråden handlar faktiskt inte om öronvax, utan om vissa små individer som bara hör det de vill höra. Sambons dotter är 12 år. Hon...
Svar
2
· Visningar
837
Senast: tgd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp