Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Igår vaknade Hampus med 40 graders feber och små utslag över hela kroppen, hundratals små icke upphöjda prickar över hela kroppen. Idag...
Svar
6
· Visningar
1 099
Senast: Zaria
·
Övr. Barn Jag måste få klaga av mig lite. Vår kvinnoklinik där jag bor är verkligen skit. Inte nog med att man måste åka över 10 mil för att komma...
Svar
7
· Visningar
706
Senast: dressyrfreak
·
Övr. Barn Återigen har barnen förekommit mig. Det har varit allt från "hur vet man när förlossningen sätter igång" till senast: "hur vet man när...
Svar
5
· Visningar
790
Senast: bananabambi
·
Övr. Barn Nu har lillkraken öroninflammation igen. Den här gången fick hon spectramox, men har kräkts ordentligt två gånger idag. Vet inte om det...
Svar
1
· Visningar
660
Senast: Mim
·
Övr. Barn På vårat dagis har vi föräldrar de senste åren haft en Annorlunda dag på dagis då vi haft ett tema och gjort om dagisgården i det temat...
Svar
4
· Visningar
759
Senast: Mim
·
Övr. Barn Misstänksam som man e så har jag klurat på detta nu... Försäkringskassan drar bara av 25% i skatt på utbetald FP,för d e väl inte...
Svar
8
· Visningar
1 171
Senast: Timsetim
·
Övr. Barn Ni som har barn, även ni med lite äldre barn, känner ni igen er i mitt resonemang? Jag känner så himla ofta att jag vill "frysa" min...
Svar
8
· Visningar
1 311
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Någon som kan ge mig lite tips på fina sånger till min dotters dop. (till solisten)
Svar
6
· Visningar
13 980
Senast: acke
·
S
  • Låst
Övr. Barn Hej alla föräldrar! Tänkte bara höra hur ni har det med hästar, småbarn och jobb? Jag sålde min sista häst (har haft häst sedan jag...
Svar
7
· Visningar
868
Senast: Linda.B
·
T
Övr. Barn :devil: ...Vill inte godkänna min sjukskrivning eftersom "graviditet är ingen sjukdom". Nä, men ryggont och hjärtklappning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 911
Senast: Björk
·
U
Övr. Barn Jag fick ju barn för 7 månader sen. 3 månader efter förlossningen startade jag med minipiller. Mensen hade inte börjat då ännu. För ett...
Svar
8
· Visningar
1 513
Senast: tott
·
Övr. Barn Hur länge varar den? Min dotter vägrar just nu att gå och lägga sig om hon inte får ostbricka till kvällsmat! :smirk: I en veckas tid...
Svar
6
· Visningar
1 122
Senast: cirkus
·
Övr. Barn Dax för lite vårbilder nu igen tycker jag! Bidrar med en bild och hoppas jag får se fler söta knodds i tråden! Min son ger sin...
2
Svar
26
· Visningar
5 954
Övr. Barn Lär mig aldrig om man får nämna företag eller inte :o (Gör jag fel så kan väl moderatorn plocka bort tråden.) Gick in på Ellos...
Svar
11
· Visningar
1 097
Senast: ullo
·
I
Övr. Barn Jag bara måste dela med mig av min himmelska upplevelse idag. Är bara i vecka 10+1 men gjorde ultraljud redan idag! Den lilla krabaten...
Svar
18
· Visningar
1 237
Senast: ImFabulous
·
M
Övr. Barn Är hemma för vård av barn i dag. Så när man ringer till jobb så blir det bara en massa suck och stön. Har jobbat på samma ställen i över...
Svar
18
· Visningar
1 862
I
Övr. Barn Ännu en konstig fråga; Jag är gravid i v. 10,, kan jag åka karuseller? Eller kan det skada fostret på något underligt sätt ? Har inte...
2
Svar
33
· Visningar
21 319
Senast: bananabambi
·
Övr. Barn Jag tror den här tråden hör hemma här. I alla fall så undrar jag hur ni gör med era barnlösa bekanta? Frågar ni ständigt "När ska ni...
2
Svar
37
· Visningar
2 675
Senast: Björk
·
A
Övr. Barn hej undra vad ni hade för tecken på att ni var gravida för utom att mensen ej kom... roligt o veta.. :banana:
2
Svar
26
· Visningar
13 698
Senast: Zaria
·
Övr. Barn Hej hur mycket vecko/månadspeng får 15 åriga pojkar och vad måste dom prestera för det vad skall det räcka till :
Svar
10
· Visningar
1 169
Senast: Annika_38
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp