Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Idag ska jag in på ett extra UL för att kolla om tillväxten på lillebror fortfarande ligger på sina imponerande +44%. Om han inte har...
2
Svar
20
· Visningar
2 514
Senast: Mustasukka
·
Övr. Barn Sonen visade bilder som han fått på sms, av sina klasskompisars mammors dildosar. Jag menar någon måtta får det ju vara. De är just nu...
Svar
14
· Visningar
1 872
Senast: Jaulgreis
·
C
Övr. Barn Ni som ger era barn mellannamn från övriga släktingar, vilka släktingar tar ni från då? Finns det någon tradition som är mer "rätt" än...
Svar
17
· Visningar
3 191
Senast: jea78
·
Övr. Barn usch jag får så ont i huvudet. hon bara skriker o skriker. fan. o mjag bara bölar. vad ska jag göra när hon inte tar bröstet?
Svar
15
· Visningar
1 392
Senast: Blixtra
·
Övr. Barn Min lilla stumpa har nu ätit tre antibiotikakurer pga öroninflammation. Hon håller på med den tredje. Hennes lilla mage har helt...
Svar
17
· Visningar
1 365
Senast: Timsetim
·
I
Övr. Barn Jag har hittat en toppensida som jag bara måste få dela med mig av till er föräldrar som har barn och vill lära sig klockan eller har...
Svar
5
· Visningar
32 806
Senast: Irre-76
·
Övr. Barn Nu har vi försökt i över ett år, men ingen stork vill komma. Jag är en av de där som man nu skäller på i artiklar för att vi väntat med...
Svar
12
· Visningar
1 284
Senast: emma74
·
Övr. Barn Hur mycket förbereder ni förlossningen? Packa BBväska, duscha och sånt, det är jag helt på det klara med, men jag har en del...
2
Svar
29
· Visningar
2 543
Senast: wtf
·
D
Övr. Barn Nu är han äntligen här min lilla pojke. Vattnet gick på beräknad BF-dg, den 28/4 kl 23:00. Åkte in till BB direkt och ick vara kvar...
2
Svar
25
· Visningar
2 377
Senast: Clintan
·
Övr. Barn Ja, hur ska jag orka med dem? Den här dagen är verkligen skit, och han kommer säkert fortsätta vara det... :mad: Den börjar med...
2
Svar
21
· Visningar
1 894
Senast: Naggur
·
D
Övr. Barn Vad ska man undvika att äta medan man ammar? Min son ( 1,5v ) har magknip till och från och jag försöker tänka på vad jag äter, men vad...
Svar
2
· Visningar
1 346
Senast: Dean
·
Övr. Barn Vad hade ni velat ha reda på eller vad tyckte ni var viktigt när ni satte ert barn i barnomsorg, och hur valde ni? :)
Svar
11
· Visningar
1 191
Senast: nordsvensk72
·
Övr. Barn I kväll sa vår fyraåriga tjej nåt som var så insiktsfullt! Å så jävla kul :D . Elvira: -Mamma kan du läsa saga för mej? jag: -Nä...
Svar
6
· Visningar
900
Övr. Barn Ja har en liten fundering. Kan man va med barn även om man får mens? Om man gjort nått oskyddat veckan innan den börjar?
Svar
5
· Visningar
769
Senast: verrdogan
·
Övr. Barn Min son är snart 4 år, och har börjat säga att han inte längre vill gå till dagis, för att han inte har några kompisar där. Hans före...
Svar
17
· Visningar
3 480
Senast: pigleton
·
Övr. Barn Av ren nyfikenhet undrar jag hur ni som inte är gifta (eller heter samma sak av en slump) gör med barnens efternamn. Får barnet ett av...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 056
Senast: Bounce
·
  • Låst
Övr. Barn *jippie* Nu ska jag äntligen få börja planera och inreda barnrummet :banana: Var och fixade lite möbler igår... Fick en hylla (att...
2
Svar
31
· Visningar
4 011
Senast: _Yggdrasil_
·
  • Låst
Övr. Barn Vill ha bilder på era barnrum, bra lösningar ni har kommit på. går bra att förklara också skriftligt!
Svar
2
· Visningar
1 053
Senast: ullo
·
Övr. Barn Pratade lite med en bekant (som då är homosexuell) om hur det var på "den gamla goda tiden" :D Hans mamma hade jättesvårt att...
2
Svar
29
· Visningar
2 275
Senast: Kelda
·
A
Övr. Barn Hur mycket "måste"man berätta för skol/förskolepersonalen om sin familjesituation. Givetvis så måste man ju berätta om det finns ett...
Svar
9
· Visningar
1 385
Senast: Sony
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp