Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Hur resonerar ni runt det här med kramar? Pushar ni era barn att krama människor som de kanske inte känner så bra och är lite blyga för...
Svar
16
· Visningar
1 640
Senast: Yahoo
·
T
Övr. Barn Vår snart 16 månaders tjej älskar att leka i sandlådan, MEN vi har ett litet litet problem :smirk: , det är inte bara leka med bilar som...
Svar
14
· Visningar
4 557
Senast: Raderad medlem 19815
·
C
Övr. Barn Har slagits av hur många det är som verkar ta reda på könet på barnet i magen innan förlossningen? Varför gör man det? Är det inte mer...
2
Svar
31
· Visningar
2 371
Övr. Barn Läste på FK men blev inte klokare för det, om vårdbidrag. Min lille som är under utredning har en lindrig (ev måttlig)...
Svar
1
· Visningar
897
Senast: mimmipigg
·
Övr. Barn Hej.. Det är såhär...: Skulle fått min mens igår (den 17:e).. Kom idag vid middag... Men inte så som den brukar... Brukar ha rikligt...
Svar
3
· Visningar
745
Senast: AnnaKarinA
·
A
Övr. Barn Jag hade oskyddat sex 2-3 dagar innan min sista mens (1 maj). Därefter köpte jag ett ägglossningstest för att ha koll på nästa...
Svar
6
· Visningar
1 458
Senast: anonym12345
·
I
Övr. Barn Och är kommer ännu en fråga i raden; Hur många av er upplever att ni har ont i magen under graviditeten? Jag är i vecka 12 nu och har...
Svar
14
· Visningar
63 700
Senast: gwennie
·
E
Övr. Barn Idag var jag, dottern och grannen ute på skogstur. Grannen hade fått låna en en "dyna" som man fäster i en vojlock och i den satt...
Svar
8
· Visningar
1 886
Senast: Javan
·
Övr. Barn Kan min pappa kräva att få träffa sitt barnbarn? Allstå min dotter som är tre veckor gammal. Vi har en lång tragisk historia...
Svar
8
· Visningar
1 207
Senast: AnnaKarinA
·
Övr. Barn Nybadad! Utflykt! Undrar hur "hög" jag är här! Ser ganska lycklig ut! Enligt sambon.
Svar
4
· Visningar
744
Senast: AnnaKarinA
·
A
Övr. Barn Som ordförande i våran US hemma på ridklubben så håller jag i små ridlekis lektioner som vi kallar "ponnyskoj" meningen med detta är...
Svar
5
· Visningar
1 098
Senast: Irre-76
·
I
Övr. Barn Ja hörni, ni som är eller varit gravida. När börjar magen växa egentligen ? växer den redan från dag 1, eller börjar den växa senare...
2 3
Svar
57
· Visningar
13 263
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Frågar för en väninnas räkning som inte är medlem här, men är smått förvirrad ;). Hon väntar första barnet. Hon var på en klinik i...
Svar
1
· Visningar
815
Senast: Chlo
·
Övr. Barn Snurpe har tre veckor kvar till beräknad förlossning. Vaknade i morse och gick upp och kissade och fann blod i toaletten :crazy: Inte...
Svar
14
· Visningar
1 386
Senast: Snovind
·
T
Övr. Barn Jag och min 3månaders son har för det mesta gjort allt själva. Hans pappa jobbar natt och sover så gott som hela dagarna. Det betyder...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 256
Senast: Björk
·
G
Övr. Barn förbjöd ni alkohol helt under amnings perioden? om inte pumpade ni ut bröstmjölk innan som man kunde ge under tiden?? måste bara säga...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
9 500
Övr. Barn Ja, jag har varit sjuk under mestadelen av min graviditet. Jag jobbar med handikappade, som inte alltid vänder sig bort när de hostar...
Svar
3
· Visningar
985
Senast: Jolanta
·
Övr. Barn Vad kan det finnas för anledningar till att mensen inte kommer? Den har alltid varit regelbunden, jag varken använder eller har använt...
Svar
5
· Visningar
3 364
Övr. Barn att vara gravid? vad tyckte era anhöriga om det? hur har era liv förändrats? vad hade ni för krämpor och när? lite många frågor, men är...
Svar
9
· Visningar
1 190
Senast: Chlo
·
Övr. Barn Min äldste son går naturvetarprogrammet med goda resultat för tillfället. Han går första året och redan börjar jag panika å hans vägnar...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 090
Senast: Litenvit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp