Eget t-shirttryck

Sv: Eget t-shirttryck

haha ja varsågod! snodde den från en tjej jag såg för ett par år sen=) Tyckte de va tufft=)
 
Sv: Eget t-shirttryck

Det var det! Ska beställa några olika tryck, och sedan trycka själv på tröjor jag har hemma. Smidigt system tycker jag :)
 
Sv: Eget t-shirttryck

Om man bor i någon värmländsk raggarsylta så skulle ju texten "ABSOLUT GRAVID" vara en hit.
I resten av landet så är det väl högst tveksamt....;)
 
Sv: Eget t-shirttryck

Den har jag sett på EXIT också. Kommer inte ihåg vilket märke det är, vet att den finns på nätet. Den är fräck :)
 
Sv: Eget t-shirttryck

Jag gav en tröja åt en kompis när hon var gravid......


JA, JAG ÄR GRAVID

JA,JAG MÅR BRA

NEJ, DET ÄR BARA EN

20 OKTOBER


...så slipper man svara på dessa frågor hela tiden!!;)
 
Sv: Eget t-shirttryck

Jag gav en tröja åt en kompis när hon var gravid......


JA, JAG ÄR GRAVID

JA,JAG MÅR BRA

NEJ, DET ÄR BARA EN

20 OKTOBER


...så slipper man svara på dessa frågor hela tiden!!;)
Denna har jag sett en variant på, i en skämtteckning:

"I'm due september 5
It's a girl
No, you can't touch my belly"
 
Sv: Eget t-shirttryck

Hårdrockare på jäsning

Den tyckte jag var gullig, men det var ju en riktig hårdrocks tjej som hade t-shirten. :D
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 406
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 773
Senast: Milosari
·
Gravid - 1år Jaaaahapp.. jag startade en tråd för ett tag sen om hur man ska veta om man vill ha fler barn eller inte. Jag har två sen innan och...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 684
Senast: Fille
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
896
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp