Ojoj BF idag!!!

Sv: Ojoj BF idag!!!

Jag måste bara få säga att du ser SÅ enormt lycklig ut. Vilken hääärlig bild!!

(det ser inte ens ut att ha gjort ont)
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

Tänkte precis samma sak som Doris när jag såg bilden på dig och Idun, du ser underbart lycklig ut!!
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

Oh my :love:

Visst är det härligt! Vill att min plutt ska komma ut nu också så man får bli sådär nykär och stolt igen!

(Dock är jag både stolt och kär :love: varje dag öven min lilla knodd jag har hemma, men känslan när man fått en alldeles nykläckt liten är ändå alldeles speciell!)
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

*knapplån*

Tack för alla snälla ord!
Jag har inte landat än. Känns helt overkligt att den där lilla sötnosen verkligen är "min" :love:
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

Åh va roligt! Nu kan jag ju svara på mina egna frågor :D

Hur startade din förlossning? Med värkar som inte ville gemed sig
Och när (i förhållande till BF)?1 vecka efter
Hur reagerade du när du insåg att "NU är det dax!!!"???HURRA!!! Äntligen!!!
Hur tog ni är in till BB?Min sambo körde in mig
Lyckades den blivande pappan köra in er på ett bra sätt till BB?Jodå fast han fick försig att han skulle ner till stan och handla innan vi åkte till BB.. Som tur var så lyssnade han på mig när jag sa att det nog var en dålig idé :D
Eller var det trafikfaran nummer 1 som kom farandes?Nä han körde lungt och sansat.. Men lyckades naturligtvis träffa varenda håla på hela vägen in... Och av någon underlig anledning så verkade det som vägen svängde eller var som mest guppig precis när det kom en värk... :smirk:
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

jag blir så avis...hehe

jag vill också svara på dina frågor någon gång...

Har du fler bilder på lilla Idun?
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

:bump: Grattis!!!
Söt som en socker bit var din lilla flicka.
Ni såg så lyckliga ut hela familjen i tidningen...:bump: :banana:
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

:love: vilken söt liten dotter du fått!!!!! Stort grattis!!!!!!!!!!!!!!

Kram ifrån tokfia :D
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

Härligt att läsa att allt gått bra och stort grattis till en underbart söt liten unge!!!

:love:
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

Grattis till tjejen!





Skriver om den senaste förlossningen, första blev igångsatt.

Hur startade din förlossning?
- Fick första värken vid 3 på natten efter att ha varit uppe och kissat. Trodde det var magknip och gick och la mig igen. Hann bara till sängen innan nästa värk kom. Misstänkte att det kanske var värkar så jag gick upp igen och och satte mig vid datorn för att ta tid på värkarna.
Värkarna kom med ca 5 min mellanrum.

Och när (i förhållande till BF)?
- Natten efter BF.

Hur reagerade du när du insåg att "NU är det dax!!!"???
- Det tog ett tag att inse det. Blev förvånad över att inte behöva gå över tiden. Men tänkte att det här kommer ta ett tag. Tänkte att jag kanske skulle ha fått bebis till kvällen.

Hur tog ni är in till BB?
- Pappan körde. Jag satt med krystvärkar i bilen. 50 min tog bilresan. Vi åkte vid 4. En timme efter första värken. Sonen föddes 7 min efter att vi blivit inskriva på förlossningen.
Förlossningen tog totalt 2 timmar.

Lyckades den blivande pappan köra in er på ett bra sätt till BB?
- Ja, han satt tyst och koncentrerade sig.
Det var väldigt lugnt på vägarna vid den tiden på dygnet.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Funderade igår tillsammans med sambon på hur länge barnet ligger ner i vagnen, och när man ska börja använda sittdelen? Förstår ju att...
Svar
19
· Visningar
1 357
Senast: vindvissla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp