Ojoj BF idag!!!

Sv: Ojoj BF idag!!!

*knappstöld*

Blev inget barn igår... Men jag hra haft lite värkar i natt och idag... Det har jag aldrig haft förut... Hoppas på imorrn det vore fint, eller på 1 maj inte heller fel (vore smidigt om man kunde besrtämma det själv):D


Låter spännande! :banana:
Hoppas den tittar ut snart och att allt går bra.
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

*knappstöld*

Nu har vi varit ute och kollat på hus och köpt hö. Och tror jag det är nått på gång!!! :banana: Så nu ska jag duscha sen blir det in till BB för kontroll!!!
Känner mig välldigt förväntansfull men förvånansvärt lugn faktiskt:D
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

Hoppas att det går bra nu!! Du såg ju inte så stor ut precis när vi sågs i tisdags.
Har ni problem så kan Jonas ställa upp som barnmorska han är ju van efter Caden!
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

Hur startade din förlossning?
Vattnet gick, när jag reste mig upp på morgonen, för att gå och kissa. Jag gick då rätt in i dushen, medan maken ringde BB. Eftersom vi blivit tillsagda att åka in om vattnet går, samt att jag tillhör en familj med "snabbföderskor", så satt vi i bilen ca 15 min efter att jag hade klivit upp. En timme senare var jag öppen 9 cm.
Och när (i förhållande till BF)?
En vecka för tidigt. (Den dagen JAG ansåg att jag hade BF...)
Hur reagerade du när du insåg att "NU är det dax!!!"???
Tyckte det var spännande!
Hur tog ni är in till BB?
Maken körde.
Lyckades den blivande pappan köra in er på ett bra sätt till BB?
Eller var det trafikfaran nummer 1 som kom farandes?
Han körde lugnt och bra, men eftersom jag redan då hade bara 3-4 min mellan värkarna, var det ändå jobbigt.

QUOTE]
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

Nix det blev ingen bebbe.. Falsklarm.. *suck*

Förmodligen är det så att jag går och känner efter så noga hela tiden så varje liten grejj känns som en jätte sak... Dumma mig :mad:
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

Usch då... men en sak kan du vara säker på, och det är ATT den kommer, även om du råkar ut för falsklarm nån gång :)
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

Usch då... men en sak kan du vara säker på, och det är ATT den kommer, även om du råkar ut för falsklarm nån gång :)

Ja precis. De brukar göra det, förr eller senare! (även om jag, 2 v över tiden, trodde dottern skulle stanna där inne tills hon blev tonåring, och komma ut med lila hår och nitar kring halsen:angel: )
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

Hehe, det vore nåt det :rofl: :rofl: , man slipper småbarnstrotset då iallafall, och går direkt på tonårsdito :angel:
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

Nä inget än... *suckar* Va jobbigt att det inte händer nått!!! Blir galen när det inte händer nått:D
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

färdknäppen sägs ju vara bra :) prova! :)

nä, skämt å sido, jag vill också veta.. Jag vill att min skrutt kommer ut nuuuuu..

Har varit ute och gått en mega-långprommenad, men känner än så länge inget annat än att svanskotan och ryggen värker,,,
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

:eek: har inte haft sex sen i nja vad kan det ha varit... November kanske.... Det går inte... :cry:
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

Jag har hört att det ska vara bra att springa i trappor och putsa fönster... Så imorrn ska jag putsa varenda ruta i hela kåken :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp