Ojoj BF idag!!!

Sv: Ojoj BF idag!!!

:o Verkar jag? Det var ju roligt. :D Visst kan jag bjuda på en rundvandring, men Göteborgs nattliv får nog någon annan visa upp. :p
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

Äsch Nattlivet är väl ingenting, jag vill ju se alla mysiga fik och sådant som man inte ser om man bara går avenyn fram och tillbaka ;)
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

Heeeelt ot: för mysiga fik tar man sig till Haga! Eller till George Duval (vill jag minnas att det hette) vid Domkyrkan. :love:

Till Ygge: Nu vill vi snart ha rapport, annars stormar vi KSS!
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

Jag var ju bortåt där idag, skulle kanske gått in och frågat efter henne...? :D Eller dem, hoppas jag!
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

*knappstöld*

*haha* nu är ni bra nyfnikna va :D

Jodå den 2/5 kl. 22:23 fick vi en flicka.
Vikt: 4150g Längd: 53 cm.
Namn: Idun Linnéa Merry/Mary (ska kolla upp om Merry är ett godkänt namn i Sverige)

Värkarna började vid 6 tiden den 2/5 och vid 13 tiden åkte vi in till BB. Sen var det en lååång väntan på att vattnet skulle gå... Men det ville det inte. Så BM tog hål på hinnorna. Efter det tog det nån timme eller så sen var vår lilla tjej ute:love:

Kopiaav100_0923.jpg
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

ÅÅh, vilken söting!!

Grattis, grattis!! :bump:

Skönt att höra att allt gått bra! Själv väntar jag fortfarande. Hade BF den 1/5 men ingen bebis än... Tips på hur man får igång förlossningen nu då?? Vilket tips gjorde susen :)
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

Nej vilken liten krabat! :love:
Nu måste mamma och pappa vara stolta och lyckliga när dom fick hem en sån söt dotter va? :love:
Grattis!!! :bump: :love:
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

Nja alltså jag testade det mesta men det verkde inte som om nått ville fungera... Det är nog bara att vänta tror jag:)
Håller tummarna för dig!
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

Grattis till din söta flicka.

Jag fick min lilla pojke den 29/4, herregud vilken känsla det är att se sitt barn, jag har aldrig varit med om något så underbart :love:
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

Jätte Grattis från oss i Orleka!!! Hon var jätte söt din Idun.:love:
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

*knappstöld*

Idun alldeles nykläckt (10 min gammal):

Kopiaav100_0901.jpg


Den stolta (men trötta) pappan med sin lilla dotter dagen efter förlossningen:):

Kopiaav100_0914.jpg
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

Grattis! vilken sötnos=)

Åh. jag vill åxå nu... Får hoppas att dom här tre veckorna går fort=)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Funderade igår tillsammans med sambon på hur länge barnet ligger ner i vagnen, och när man ska börja använda sittdelen? Förstår ju att...
Svar
19
· Visningar
1 357
Senast: vindvissla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp