Ojoj BF idag!!!

Sv: Ojoj BF idag!!!

Jag gick 10 dagar över tiden med Nathan och två dagar innan jag födde så var jag på kåken och dansade. Men Caden kom en vecka tidigare än beräknat.
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

Efter som jag aldrig varit i tid i hela mitt liv så kom så klart "Pjuken" på BF-dagen!!!:eek: :D :D
Bil färden dit var lugn och fin.
Kännde på mig att det var dags redan innan värkarna satte igång.
Jag kännde att det illadekonstigt i ryggen. Det var på måndanen runt sju åtta tiden på kvällen. Vid elva satte värkarna i gång..runt elva på tisdsags kvällen åkte vi in för då hade min mamma så gott som tvingat mig att åka in! Hade nog stannat hemma lite till annars.
Upplevde inte värkarna som så jobbiga som jag trott.
efter många timmar i det lilla klaustrofobi fram kallande rummet
blev vi flyttade till förlossnings sal. Vid fem tiden på morgonen var det klart. Efter ca 4 timmar i "vänt rummet"och 2 timmar i förlossnings salen. Dom tog vattent på mig och då var det roliga över!!!!!
Kan väl säga att ink värkarbetet somvi tog hemma tog allt som allt nästan 1½ dygn.
30 - 45 minuter utav det hela var kryst värkar och kryst arbete.
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

Jag har hört att det ska vara bra att springa i trappor och putsa fönster... Så imorrn ska jag putsa varenda ruta i hela kåken :D

nej nej nej!!! vila, koppla av, ta ett skönt bad, se till att äta lägg dig i soffan och titta på film - det är inte kul att vara utmattad och föda barn - det är jobbigt och det kan faktiskt gå fort och vara väldigt intensivt även första gången!
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

Jo det är klart det är ju inte bra att vara helt slutkörd heller... Fast putsa lite fönster kan jag nog göra tror jag:)
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

Det är när du känner en oemotståndlig LUST att storstäda och putsa fönster som det börjar närma sig, rastlös någon dag innan var bara förnamnet med ettan, storstädade stallet:angel: och bakade tre satser bullar på raken, dagen före.........
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

*haha* ja men då börjar det nog närma sig :) Har varit jätte pysslig det senaste dagarna! Tyvärr orkar jag inte så mycket så jag tvingar sambon att pyssla så kollar jag på istället:D
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

Ja han tycker jätte synd om sig själv! Gnäller hela tiden! *morr*
Det är ju MIG det är synd om :D
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

Jag gick 10 dagar över tiden.. Det satte igång efter att jag vilat 1 dag - innan dess hittade jag på massor samt fixade och städade mm. Sen var det bara en dag jag kände att jag orkar inte röra mig ur fläcken och låg halvdeckad på soffan hela dagen (dag 8 över tiden..). Natten efter började jag får svaga förvärkar och som höll i sig hela dagen efter mm och på natten/morgonen efter det så åkte vi in och några timmar senare är min son född! Allt gick jätte bra och jag hade en okomplicerad och relativt lätt förlossning. Även om det gjorde ONT så gick det i alla fall snabbt när det väl satte igång :idea: .

Lycka till! Du ska se att bebisen kommer när han och du känner er redo för det! Jag vet tråkigt att höra när man är SÅ trött på att vara gravid och bara vill att ungen ska komma ut så man får hålla den i sina armar i stället... ;)
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

knapplån.

_Yggdrasil_ har inte varit inloggad sen i tisdags. kan hon vara på bb tro?:idea:
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

jag får åka till bb i skövde och kolla,, haha.. de är ju bara en halvtimme härifrån.. :D
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

Helt out of topic !

Men du kanske kan bjuda på en rundvandring runt GBG i höst, du verkar väldigt välbekant med staden ;)
 
Sv: Ojoj BF idag!!!

ja de e ju ett bra datum=)

Nu får hon ta å komma hem å lägga upp massa bilder tycker jag=)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp