Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Kopierar in från ett annat forum, kanske kan ni komma med lite tips, eller bara vara med mig och spygalla över hur det fungerar för...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 911
Senast: CillaW
·
A
Övr. Barn kan man göra gravid test när som uinder dagen??..står ju morgonen...men är ju så trött på morgonen.. nån som gjort det lr vet?
Svar
5
· Visningar
770
Senast: Revontuli
·
Övr. Barn Eller kanske inte, men känns fullständigt hopplöst just nu. Mitt grav.illamående blir bara värre och värre, nu har det dragit igång min...
2
Svar
29
· Visningar
2 432
Senast: Jolanta
·
Övr. Barn Ni som har regelbunden kontakt med autistiska barn, skulle ni vilja prata lite med mig? Jag skriver just nu på en uppsats om Theory of...
Svar
4
· Visningar
1 045
Senast: bliss
·
Övr. Barn Hur ska jag agera? Gnällig???? Jag har två barn 18 + 21, min sambo har fyra 26, 24, 20, 16. Min son på 18 bor hos oss ett par...
Svar
3
· Visningar
1 029
Senast: cirkus
·
A
Övr. Barn är lite nyfiken på hur mycket pengar era barn får i månaden? mina får: 1. 18år har sitt studiebidrag 1050kr + 250kr o fri mobil...
Svar
2
· Visningar
758
Senast: cirkus
·
Övr. Barn Utsöndrar/bildar man hCGH under hela graviditeten så att ett gravtest funkar i alla 9 månader eller är det bara i början av...
Svar
1
· Visningar
673
Senast: Naggur
·
Övr. Barn Jag ska låta skicka efter en gravid-tröja. Men jag har idétorka på vad det ska stå, har redan en sedan förra graviditeten där det står...
2
Svar
34
· Visningar
3 183
Senast: Bellatrix
·
U
Övr. Barn ...eller? :angel: Igår kväll gick vattnet kl 20.40! Jag och dottern hade precis ätit en försenad middag. Jag var klar och skulle gå...
2
Svar
38
· Visningar
2 688
Senast: doris
·
Övr. Barn Hur gamla var era små när dom började på dagis? och hur många timmar/veckan? o va e d egentligen för skillnad på daghem/förskola? Hur...
Svar
8
· Visningar
1 011
Senast: ainasoja
·
Övr. Barn Nu så! Inget mer klagande över att gå över tiden.:bump: Den 14/5 kl 17:40 gick vattnet när jag höll på att laga mat. :) Den 14/5...
2
Svar
27
· Visningar
2 105
Senast: Clintan
·
N
Övr. Barn Det står att det inte är farligt för fostret att äta dessa tabletter. men om man måste äta varje dag då? Jag har tagit en tablett...
2
Svar
20
· Visningar
5 888
Senast: ImFabulous
·
A
Övr. Barn Skriver med anonymt nick, då jag tycker det här är lite personligt :cool: I början av februari hade jag skyddat sex (kondom) med min...
Svar
17
· Visningar
3 313
Senast: AnonymaJag
·
Övr. Barn Ja idag är det den stora BF dagen... Men det kommer nog inget idag heller... Hoppas inte det iallafall för jag ska åka och shoppa de...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 606
Övr. Barn En stilla undran till er som har "riktiga" nappungar: Hur f*n står ni ut?! Stina har inte använt napp sedan hon var tre månader, men...
Svar
4
· Visningar
780
M
Övr. Barn Jag har varit något helt kopiöst sjuk i något förkylningsvirus som gick över till att bli bihåleinflammation. Riktigt, riktigt dålig i...
Svar
5
· Visningar
6 188
Senast: MissJones
·
Övr. Barn Halloj! Har idag 3v till beräknad förlossning! :D När är det dax att packa bb-väskan tro? Vad ska man packa? Har läst MÅNGA listor på...
2
Svar
22
· Visningar
2 370
Senast: Chlo
·
F
Övr. Barn ... o hjälp mig tänka lite. har en tonåring som red på ridskola som liten. hade jättekul, var jätteduktig. fantastisk balans, naturligt...
Svar
14
· Visningar
1 390
Senast: Kat
·
P
Övr. Barn Vi har två underbara små troll, 2 och 4 år gammla. Våran fyraåring är så extremt "morgonpigg", han är uppe före 05.00 o detta är vårat...
Svar
4
· Visningar
1 010
Senast: Ramona
·
3
Övr. Barn Vad väljer du om du skulle ha safari/ djurtema i ditt barns rum..? Kille på snart 1 år Vi ska göra en väggmålning och vi vill ha...
Svar
7
· Visningar
2 442
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp