Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Ibland blir man ju bara så sur. :mad: För lite drygt ett år sedan polisanmälde jag exet för egenmäktigt förfarande när han helt sonika...
2
Svar
21
· Visningar
2 407
Senast: Koli
·
Övr. Barn Min dotter som är 3 har/hade en kompis som är 6 år. De har lekt sen vi flyttade hit för lite mindre än 2 år sen . Det har nu sista...
Svar
4
· Visningar
866
Övr. Barn är i v 26. när jag har ätit middag t.ex, så är min mage hård och spänd i flera timmar. såpass länge ibland att jag inte är ett dugg...
Svar
8
· Visningar
4 470
Senast: doglover
·
Övr. Barn Eftersom jag haft tecken på mindre cellförändringar så var jag idag hos en gynekolog för att ta ytterligare ett prov innan livmodern...
Svar
10
· Visningar
1 089
Övr. Barn Är i v.18 nu och börjar fundera på det här med graviditets diabetes :crazy: I v. 7 svimmade jag på jobbet p.ga blodsocker fall. Har...
2
Svar
37
· Visningar
5 705
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Orden sades av en liten femåring igår på mors-dag, inget ovanligt om det inte varit för att föräldrarna svarade nej med munnarna fulla...
Svar
17
· Visningar
1 672
Senast: Vaccan
·
Övr. Barn Ni som brukar sälja barnkläder, var annonserar ni? Blocket, tradera? Vad är bäst...? Finns det någon marknad för begagnade barnkläder...
Svar
1
· Visningar
1 206
M
Övr. Barn Min son är 6 månader. Han har aldrig varit stor i maten men nu är det värre än värst. Tillväxtkurvan har planat under mer än en månads...
Svar
8
· Visningar
7 846
Senast: merman
·
Övr. Barn Min dotter som är 8 år berättade idag att hon inte blivit bjuden på en kompis kalas (men de andra 2 tjejerna i ettan blev bjuden plus...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
13 537
Senast: frogeyes
·
Övr. Barn nån som vet om den brinner inne när barnet fyller 8 år eller om man får ut den i pengar?
Svar
2
· Visningar
787
Senast: marieka
·
M
Övr. Barn Ja just det. Vilken är er absolut bästa barnvagn och vilken årsmodell är det på den? Skulle vara trevligt med lite bilder också...
2
Svar
31
· Visningar
11 426
Senast: Enya
·
Övr. Barn Omgivningen att ni var gravida? Vilken vecka är det som man "säkert" kan säga att det inte får missfall mm?
2
Svar
31
· Visningar
2 212
Senast: Björk
·
Övr. Barn Min bebis verkar hela tiden ligga längst ner i magen, även fast min livmoder är upp till naveln. Ska de göra det, eller ska de flytta...
2
Svar
20
· Visningar
3 665
Övr. Barn Brukar man ha det? http://www.kakburken.se/index.php?cPath=124_127 Vad lägger man i dem? En massa godis? Och varför ger man...
Svar
10
· Visningar
5 221
Senast: Fjunet
·
Z
  • Låst
Övr. Barn Dagligen så stannar bussen utanför min tomt med barn som kommer från skolan. Jag bor vid en ganska trafikerad väg som går till Karlstad...
Svar
5
· Visningar
823
Senast: Jane_Done
·
Övr. Barn Måste bara berätta om min underbara son! Han brukar normalt glömma bort de flesta dagar som man kan fira, om ingen påminner honom om det...
Svar
4
· Visningar
896
Senast: Pallas
·
Övr. Barn Söndagens morgonprogram på kanal 4 (Tilde De Paula) fokuserade på problematiken med kvinnors stigande åldrar gällande barnskaffning...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
10 252
Senast: Björk
·
G
Övr. Barn hur ofta badar ni era barn??
2
Svar
25
· Visningar
1 881
Övr. Barn Jag och sambon sitter och räknar lite på hur mycket jag ska ta ut i FP. vi har ju våra utgifter idag, men hur ändras det när man är...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 544
Senast: Bebben
·
Övr. Barn Våran yngsta flicka Miranda har hög feber idag,tredje dagen i rad nu. Hon blir 2 år i nästa vecka,40,1%. Inga utslag,har varit på...
Svar
4
· Visningar
880
Senast: fettso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp