Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter som om de fått rena nojan! Jag tycker du resonerar helrätt: om eleverna delats upp i "två läger" så är det ett problem skolan får lösa utan att din son ska behöva blandas in i det. Om hans roll i det hela enbart är att han gjort slut med sin tjej så får helt enkelt de vuxna i skolan förklara för eleverna att såhär är det med relationer; att det inte angår fler än de som varit tillsammans; att andra inte behöver/ska ta ställning och dela upp sig i läger.
Snacka om att de INTE tycks lära eleverna hur man hanterar såna här situationer...
Snacka snarare om att det är barnens FÖRÄLDRAR som inte har lärt sina barn konflikthantering. Skolans uppgift är att UNDERVISA inte uppfostra barnen!!
Det låter ju .... inte klokt!
En rektor som lägger sig i att din son gjort slut med sin tjej? Och att flickan ifråga slår till honom i ansiktet - vad gjordes åt det kan man ju undra?
DET är det ingen som ens nämnt föruom jag, fast han var först illröd och numera lite lite blågul....
Jag tror som Snuffsan (vilket du säkert redan har gjort): att det är viktigt att du förklarar för din pojk att du står bakom honom i detta; att du inte tycker skolan och flickvännens mamma agerat riktigt. Han får verkligen inblick i att vuxna inte alltid är de klokaste bara för att de är vuxna...
Jag skulle bli ASFÖRBANNAD.
Dels skulle jag polisanmäla tjejen för misshandel. Det lär ju finnas vittnen också.
Och så skulle jag anmäla rektorn till skolansvariga inom kommunen.
Sådär får det FANIMEJ inte gå till!!!
Jag skulle bli ASFÖRBANNAD.
Dels skulle jag polisanmäla tjejen för misshandel. Det lär ju finnas vittnen också.
Och så skulle jag anmäla rektorn till skolansvariga inom kommunen.
Sådär får det FANIMEJ inte gå till!!!
Om inte din son vill vara ihop med en tjej, så är det HANS VAL. Och inte en jävla människa på jorden har rätt att fråga ut honom om varför han gör sina val.
Han är ju bara ett barn ännu!
Vad hade tjejens föräldrar förväntat sig? Att de skulle gifta sig och få barn??????? *spysmiley*
Både tjejens föräldrar och rektor och elever beter sig personlighetsstört och kränker din sons privatliv BIG TIME!
Jag skulle bli helt ifrån mig av ilska.
Anmäl.