Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag vet ju att det var många som läste tråden för 368 dagar sedan då lilla Thyra blev en liten Ängel. Idag fyller Ängeln 1 år...
Svar
9
· Visningar
1 187
Senast: fjolltroll
·
Övr. Barn Eller dagbarnvårdare, heter det väl? Vi har sökt plats hos kommunal sådan i vår by eftersom det var det enda alternativet och verkade...
Svar
5
· Visningar
799
Senast: Jippo
·
W
Övr. Barn Hur gamal var er baby när den satte sig upp själv? När den reste sig upp mot saker? När den kröp? När den kunde stå själv? När den...
Svar
10
· Visningar
936
Senast: Britta68
·
Övr. Barn Visste inte riktigt vart jag skulle lägga det här inlägget, men eftersom de flesta på "Förälder" har varit gravida minst en gång så får...
Svar
19
· Visningar
10 510
Senast: bananabambi
·
Övr. Barn Jag tror jag smäller av! Vi tog hjälp av BUP när mitt barn blev mobbad i skolan. H*n fick prata två gånger hos BUP, vi föräldrar var...
Svar
18
· Visningar
1 845
Senast: mino
·
Övr. Barn Usch vad jobbigt det är att veta att ens barn sörjer och mår dåligt..... Jag fick veta att sonen och hans flickvän inte längre är...
2
Svar
22
· Visningar
2 207
Senast: nevin
·
G
Övr. Barn Hur kan någon förälder överleva efter att ens barn blir bortrövad på hotellrummet av vad man tror är en pedofilliga!??? Jag läser...
2
Svar
20
· Visningar
2 041
Senast: galactica
·
B
Övr. Barn Hur många av er har fått en bra förlossning med aktiva värkar efter att tagit EDA? Nu har jag hört så många förlossnigar som slutat i...
2
Svar
29
· Visningar
2 615
Senast: CillaW
·
Övr. Barn Idag var jag på MVC. (Läckte äggvita igen, men blodtrycket var okey.) Innan jag fick komma in kom min BM och visade en av de...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 134
Senast: Bebben
·
S
  • Låst
Övr. Barn Min killes syster ska snart ha barn och vi vill ge något roligt, men användbart. Antingen för föräldrarna eller barnet. Kläder har...
2
Svar
26
· Visningar
5 528
Senast: Lydia
·
Övr. Barn Efter att ha följt en del trådar så upplever jag det som ganska vanligt att ettåringar äter dåligt. Min son är väl i en klass för sig...
2
Svar
20
· Visningar
8 298
Senast: Freddie
·
Övr. Barn Snart dags att ordna med kalas åt Vikkevire :love: . Frågan är bara; hur får man in 50 personer på 70 kvm!? Vi struntade i att göra...
Svar
4
· Visningar
829
Senast: Mammadutt
·
Övr. Barn Imorgon ska vi ha fyraårs kalas. Har ni några tips på lekar o aktiviteter man kan hitta på med barnen? Fiskdamm ska vi ha, men skulle...
Svar
0
· Visningar
1 535
Senast: via
·
Övr. Barn Och här kommer några bilder (Den bästa bilden är skickad för kopiering samt förstoring för tjatande släkt :p ) Skallmått: 42.7 mm...
2
Svar
26
· Visningar
2 318
Senast: jerseyko
·
A
Övr. Barn Hur räcker ni till? Jag är mamma till ett barn har ett "bonusbarn" varannan vecka. Är hemma föräldrarledig med den lilla i...
2
Svar
26
· Visningar
2 003
Senast: bananabambi
·
Övr. Barn sina barns kärleksrelationer. Inte alls tycker jag för det är väl ganska vanligt att kärleken består men föremålen växlar. Sonen har...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 543
Senast: liberté
·
Övr. Barn Är det vanligt? Vi har på vår skola tydligen en policy som säger att snittbetygen ska se så bra ut som möjligt. Inga dippar i...
2
Svar
24
· Visningar
2 403
Senast: liberté
·
Övr. Barn I DN har de en spalt där man kan ställa frågor till en jurist. I gårdagens DN kunde man läsa följande fråga: (OBS inte citerat utan...
Svar
12
· Visningar
1 373
Senast: kusinvitamin
·
  • Låst
Övr. Barn Nu måste jag få veta om jag överreagerar eller om jag har belägg för min irritation. Min sons kusin fyllde två år igår, tre veckor...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
12 648
Övr. Barn Vart köper man spjälsäng, skötbord mm. Tyckte inte ikea hade så mycket att erbjuda :eek: :D Helst över nätet :idea:
Svar
7
· Visningar
957
Senast: Mustasukka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp