Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu får du väl bromsa lite! Jag har inte dömt ut dem som dåliga föräldrar, var läser du det? Jag har undrat varför och hur vanligt det är.
Barnförbjuden film? Edward Scissorhands? Den är inte barnförbjuden.
Rätt eller inte, det är långt ifrån min verklighet. Just därför skrev jag en tråd. För att jag undrar.
Jag skrev också att Jag håller på åldersgränserna vad det gäller film men det missade du kanske? De gånger jag struntat i åldersgränser är då de sett en barnförbjuden film i skolan. Jodå, det har faktiskt förekommit två gånger att läraren i undervisningssyfte visat barnförbjuden film. Eftersom hon då redan sett filmen är det ok att se om den hemma.
hahahaa
åjag började festa m.m. när jag var 12 år och var full första gången när jag var 11 år
tro inte att mina föräldrar är dåliga föräldrar för de och inte bryr sig om mig för de gör dom verkligen men dom har inte haft några direkta regler
och jag har överlevt och mår inte dåligt av den uppväxten
Ja, jag hade också åsikter om läraren som visat både Mumien och Gladiator på lektionstid, det kan jag lova.
Om, mitt barn hade mardrömmar av någonting som är tillåtet för hennes ålder, skulle jag prata om det så hon självmant avstod, inte förbjuda. Och mardrömmar pga musik, njaej, det köper jag inte.
Så nej, jag kan inte förstå varför man förbjuder viss musik. Kan du hitta något skäl?
Jag skulle verkligen känna mig som en misslyckad förälder om mina barn började kröka när de var 11!! det är ju inte sunt nånstans! vad har du fått för uppfostran som gör att du tycker att det är helt okej??
Jag skulle verkligen känna mig som en misslyckad förälder om mina barn började kröka när de var 11!! det är ju inte sunt nånstans! vad har du fått för uppfostran som gör att du tycker att det är helt okej??