Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn En person i min bekantskapskrets väntade sitt andra barn i augusti. Igår, efter att ha åkt till sjukhus pga att hon inte mådde riktigt...
Svar
16
· Visningar
2 233
Senast: CillaW
·
Övr. Barn För pappan att ni var gravida? :)
2
Svar
34
· Visningar
2 885
Senast: Marie_C
·
T
Övr. Barn Nu har jag fått tid för kejsarsnitt! Om inte bebisen har mera bråttom än så får jag barn om tre veckor. Unreal...:D
Svar
7
· Visningar
1 125
Senast: tazza
·
Övr. Barn Handen på hjärtat nu ni som är gravida. Då menar jag inte ni som befinner er i v 6 och tycker att ni är jätteplufsiga utan vi som har...
2
Svar
21
· Visningar
2 764
Senast: Pallas
·
N
Övr. Barn Bf idag! Men bebisen verkar trivas bra där inne=/ Jobbigt att vara så rastlös samtidigt som man inte orkar någonting... Finns...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
10 965
Övr. Barn Ni som har erfarenhet av båda. Hur skiljer en "igångsatt" förlossning mot en som kommer igång naturligt? Jag vet ju att den ena...
Svar
7
· Visningar
2 582
Senast: Basilika
·
Övr. Barn Hur har ni gjort med barn och hjälp med gräset som växer så det knakar?? Har era barn fått hjälpa till med gräsklippning, mot betalning...
Svar
8
· Visningar
3 090
Senast: Argona
·
O
Övr. Barn Usch min lilla tös har åkt en fruktansvärd kräksjuka!!! Det hela började igår morse vid halv åtta, sedan kräktes hon hela dagen (säkert...
Svar
12
· Visningar
3 165
Senast: oskis
·
T
Övr. Barn Alltså inte mobiltelefon...:rofl: Jag vill ha en mobil ovanför skötbordet, kan någon tipsa om en fin och färgglad och rolig, gärna på...
Svar
5
· Visningar
2 158
Senast: tazza
·
A
Övr. Barn Jag har en dotter på 1½ år. Hon är super intresserad av hästar och vill helst av allt rida! Men jag tycker att hon än så länge är för...
2
Svar
33
· Visningar
2 310
Senast: Vanilj
·
Övr. Barn Elin är ju 6 månader nu och lite mer rörlig, om det nu påverkar frågan egentligen. När vi är hemma- och inne så är det tex body eller...
Svar
6
· Visningar
2 204
Senast: Enya
·
Övr. Barn En kort fråga. När är yngsta åldern man kan göra en fullständig allergiutredning på barn?
Svar
7
· Visningar
1 497
Senast: Bubbla
·
V
Övr. Barn Vet inte om det har funnits någon tråd om detta, men isåfall får väl moderatorn fixa och trixa.. :angel: Hursomhelst, jag undrar hur...
2
Svar
32
· Visningar
2 266
Senast: squirlett
·
Övr. Barn I lördags föddes vår lilla fantastiska Isac, 4 dagar före bf. Allt har gått hur bra som helst och Isac sköter sig exemplariskt. Vi är...
2
Svar
37
· Visningar
2 115
Senast: Crazycanada
·
  • Låst
Övr. Barn Snälla någon, säg att tonåren är nerkortade och numera bara är 1½ år eller nåt!!!! :mad: :mad: /Ilsken mamma
2 3 4
Svar
77
· Visningar
7 432
Senast: ullo
·
Övr. Barn Någon som vet vad man gör med det? Sonen har fått massor av små röda utslag i ena knävecket. De kliar inte, och han har inga bekymmer av...
Svar
4
· Visningar
5 177
Övr. Barn Hej alla föräldrar! Nu när min son blir 4 veckor känner jag mig skamsen för att jag inte tecknat någon försäkring på honom än...
Svar
7
· Visningar
758
Senast: squirlett
·
I
Övr. Barn En väldigt snurrig fråga.. Är gravid och brösten har börjat läcka lite. När jag trycker runt bröstvårtan kommer det som som små...
Svar
5
· Visningar
11 878
Senast: Petruska
·
Övr. Barn Vad gjorde ni när grav.testet visade possitivt? Kom ni i chock,vart överlycklig,skrattade,grät,m.m? Vad gjorde den blivande...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 652
Senast: yodi
·
H
Övr. Barn Min sambo vill skaffa barn.. Suck tänker jag, visst vill jag ha barn men jag inser att tiden för hästen kommer att bli minimal. Så nu...
Svar
13
· Visningar
1 346
Senast: pigleton
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp