Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

B
Övr. Barn Vad gör man om man verkligen lider av en enormförlossningsskräck? Så mkt att man inte ens kan prata förlossning med någon utan att typ...
2
Svar
24
· Visningar
3 114
Senast: Welsh
·
Övr. Barn Dottern kommer börja förskolan till våren (ca 20mån gammal) och då är det stor risk att jag är arbetslös :crazy:, jag får iaf räkna med...
Svar
2
· Visningar
1 144
Senast: Lydia
·
B
Övr. Barn Idag har jag haft jätteont i höger ljumske. Jag har varit hos sjukgymnasten och det är inte muskulärt, vi kom gemensamt fram till att...
Svar
6
· Visningar
4 079
Senast: Blixtra
·
S
Övr. Barn Är det någon som vet om det finns någon medicinsk rekommendation om hur länge man bör vänta efter en skrapning innan man försöker bli...
Svar
3
· Visningar
2 697
Senast: Stoppard
·
V
Övr. Barn Hur "säkra" svar kan man få? Jag vet att det är olika riskfaktorer som vägs samman och att man får riskbedömningar tex 1:135 eller...
Svar
15
· Visningar
4 815
Senast: valborg
·
Övr. Barn Jag & sambon ska vilken vecka som helst påbörja vår bebisverkstad :love: Men eftersom man gärna planerar, drömmer och fantiserar lite i...
Svar
5
· Visningar
961
Senast: Destiny_D
·
N
Övr. Barn Är det lagligt och lämpligt att ett barn på ca 110 cm sitter i framsätet på en bil? Med bälteskudde då förstås? Har ingen airbag, om det...
Svar
10
· Visningar
4 898
Senast: Poxz
·
C
Övr. Barn Skrev i en tidigare tråd att min son, nu 7 v, hade plitor. De är nu borta och var som någon/några skrev troligtvis hormonplitor. Nu är...
Svar
2
· Visningar
1 244
Senast: squirlett
·
Övr. Barn Jag tycker att det känns lite skumt. Ja, dom första 2-3 veckorna kunde jag tycka att det var normalt, då hormonerna löpte amok i kroppen...
2
Svar
20
· Visningar
11 319
Senast: Bebben
·
B
Övr. Barn Sonen är mjölkproteinintolerant. Han reagerar på mycket små mängder och äter därför en helt mjölkfrikost. Han är nu 1½år gammal och...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 496
Senast: CillaW
·
B
Övr. Barn J*vlar vilka starka sammandragningar jag har haft i tre dygn nu *AJ*!! Hade inte det så här när jag var gravid med min nu 1½åriga son...
Svar
7
· Visningar
1 171
Senast: paradiset
·
I
Övr. Barn Jag vill veta hur era 2-åringar är. Är de klängiga och vill bli burna mycket, hur bra kan de prata, leker de på egen hand och ja, hur...
Svar
13
· Visningar
2 547
Senast: Isis
·
V
Övr. Barn Jag fick idag höra av en kollega att hon hört talas om ett barn (en flicka på dotterns skola) som fötts 2 eller 3 månader för sent...
Svar
8
· Visningar
1 189
Senast: Tokmaja
·
Övr. Barn Lite sista-minuten :D...Men jag skulle vilja ha lite roliga tips på avslutningspresenter till mina barns lärare. Dels min dotters lärare...
Svar
3
· Visningar
5 800
Senast: oz_joj
·
G
Övr. Barn hur länge ska ett barn ha feber innan man ska åka in me dom?? min son på 5mån har haft feber i 2dagar ca 39,7,börjar bli lite orolig.....
Svar
3
· Visningar
948
Övr. Barn Det här är en offspring på en tråd på ÄU. Fast med en annorlunda frågeställning. Hur har det gått i de fall en oplanerad graviditet...
Svar
15
· Visningar
4 139
Senast: Mustasukka
·
J
Övr. Barn Skulle behöva förslag på flicknamn.. Vad som helst går bra.. :bow:
3 4 5
Svar
86
· Visningar
16 310
Senast: Mammadutt
·
Övr. Barn Lillan har åkt till mina föräldrar, hundarna till en vän och hästarna tas in i kväll av stallägaren. Här hos oss är det sambon som står...
Svar
4
· Visningar
1 143
Senast: Timsetim
·
N
Övr. Barn Mina 2 flickor delar på en ponny. vi behöver köpa en ny sadel, men ekonomin är knapp. Nu har de genom att jobba på mitt jobb, med...
Svar
13
· Visningar
1 578
Senast: Helena B
·
Övr. Barn hur seriöst bör man borsta tänderna på barnen när de är små? Just nu borstar vi bara symboliskt några smågnugg uppe och nere på kvällen...
Svar
5
· Visningar
1 151

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Dressyrsnack 17
  • Kamera i stall

Omröstningar

Tillbaka
Upp