Hur berättade ni?

Sv: Hur berättade ni?

KL

Jag är inte gravid och har inte varit det heller, men vi planerar att skaffa barn inom en inte allt för lång framtid. Vi kommer inte att ha några som helst problem att berätta för mina föräldrar och svärföräldrar. Jag vet att de blir överlyckliga allihop!

//julia

Vi är på samma linje och våra föräldrar kommer blir som era, jätteglada! :) Även om de inte kommer vara så beredda på nyheten :angel:

Sv: Hur berättade ni?

Är 19 år och är i vecka 17, min sambo är 20. Mamma började fnissa lite grann, och blev jätteglad. Min syster som är 32 år gammal och barnlös blev chockad (och säkerligen lite stressad). Hon ifrågasatte det också ett par gånger innan chocken lagt sig. Men alla är glada för min skull!

- alla som vet vill säga. Pappa, som jag inte har så bra kontakt med än vet inget ännu. Inte mormor heller, men hon kommer få veta på midsommar!

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 951
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 098
Senast: Maniac123
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 589
Senast: Enya
·
Avel Jag fick en intressant fråga idag om skimmelcancer som fick igång mina tankar och väckte en enligt mig ny intressant fråga. En person...
Svar
6
· Visningar
888
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama