Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

I
Övr. Barn Jag undrar vad ni har för erfarenheter av just tygblöjor? Tycker ni att tygblöjor eller vanliga blöjor är bäst? Det känns som att det...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 321
A
Övr. Barn vilken ålder har ni släppt i väg era barn till badet utan vuxet sällskap?
Svar
12
· Visningar
1 134
Senast: TOTTE-77
·
I
Övr. Barn Den senaste veckan har jag mått väldigt konstigt, jag känner mig väldigt tung i huvudet och har yrsel och känner trötthet. På morgonen...
Svar
10
· Visningar
4 639
Senast: ImFabulous
·
Övr. Barn Hur uppfostrar ni era barn? Vilka läggdax tider gäller hos er?
Svar
7
· Visningar
850
Senast: squirlett
·
Övr. Barn Ja ibland börjar jag undra.... Min brorsdotter tycker det är hemskt kul att hjälpa till i stall och allt vad vi gör hemma hos mor...
Svar
11
· Visningar
1 512
T
Övr. Barn Sonen, snart 5, har haft sin första magsjuka i helgen. Natten mellan lördag och söndag. Han har haft en del magknip och så efteråt så...
Svar
4
· Visningar
7 169
Senast: Tokmaja
·
I
Övr. Barn Nästa vecka ska jag på ultraljud, det "riktiga, stora" ultraljudet. Är i vecka 17. Är det vid detta ultraljud som man brukar kunna...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 609
Senast: TOTTE-77
·
Övr. Barn I vilken ålder ungefär började ni längta efter barn? Hur långt tid dröjde det sedan innan ni faktiskt skaffade barn? Om det tog flera...
2
Svar
37
· Visningar
4 079
Senast: Mitzi
·
Övr. Barn Troligtvis vill jag inte ha barn överhuvudtaget, men jag är ändå våldsamt fascinerad av graviditeter och barnafödande- (:crazy: ja, jag...
Svar
14
· Visningar
3 925
Senast: yogurt76
·
Övr. Barn Satt (som vanligt) på Fl forum och hittade en tråd om buller. Var tydligen arbetsmiljöverket som styrde och det är skadligt för ett...
Svar
11
· Visningar
1 851
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Är det farligt att äta typ 4-5 saltlakriksbitar per dag (typ djungelvrål)? Min BM sa att man bara får äta 1 bit per vecka, varför får...
Svar
19
· Visningar
4 188
Övr. Barn Ja jag får spader snart... :D:angel: Nädå, men är det en enormt enerverande ålder då det vet bäst, kan bäst och har en energi till...
Svar
13
· Visningar
1 068
Senast: Mustasukka
·
P
Övr. Barn Vet inte om tråden ligger riktigt rätt men.... Saken är den att det hände ett litet missöde på lördagen och risken finns att jag blivit...
Svar
9
· Visningar
1 145
Senast: plymen
·
T
Övr. Barn Har läst nånstans att det är relativt vanligt med karpaltunnelsyndrom när man är gravid. Jag är bara i vecka 17 men känner redan av...
Svar
18
· Visningar
5 276
Senast: twinstar
·
K
Övr. Barn Ni som fick barn som ganska unga.. 18-20 års åldern ungefär. hur berättade ni för era föräldrar att ni skulle ha barn och hur tog dom...
2
Svar
21
· Visningar
2 302
Senast: ImFabulous
·
Övr. Barn Sitter och kollar på barnvagnar. Vet vad för någon jag vill ha, men i sambons ögon är den för dyr att köpa ny så jag kollar på...
2
Svar
27
· Visningar
6 658
Senast: ImFabulous
·
Övr. Barn I morgon börjar min lilla på "simskola" ! När är vanligast att barna börjar i simskola? Min är 4,5 år. Är det sent att börja el...
Svar
8
· Visningar
1 130
Senast: ImFabulous
·
E
Övr. Barn Vad tycker ni. Hur gammal kan man som äldst kan vara som tjej och skaffa barn?
3 4 5
Svar
98
· Visningar
8 345
Senast: Sara-Ida
·
K
Övr. Barn Frågan är egentligen inte när man berättar för familjen i övrigt, (min man vet ju redan :D) men snarare varför är jag så rädd för att...
2
Svar
20
· Visningar
1 775
Senast: ImFabulous
·
Övr. Barn Jag är i v 28 och det börjar bli lite jobbigt med sex.... Vilka ställningar fungerar bra? Har ni som är gravida just nu/lr har vart...
Svar
17
· Visningar
5 769
Senast: doglover
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Dressyrsnack 17
  • Kamera i stall

Omröstningar

Tillbaka
Upp