Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

V
Övr. Barn Hej på er! Är det någon mer än Mino som har erfarenhet av graviditet med stora myom? Jag har ett som nu i v 13 är 7 x 11 cm. Det...
Svar
4
· Visningar
3 541
Senast: Mustasukka
·
D
Övr. Barn Kanske en totalt onödig tråd som tas bort, men jag har totalt idétorka angående vad jag ska ge en 3-årig tjej i födelsedagspresent... Är...
Svar
6
· Visningar
3 159
Senast: AC-36
·
Övr. Barn Måste bara fråga.. Är det normalt för en 10-åring att inte vilja ta kontakt med kompisar? Är det normalt att bara vilja umgås med mamma...
2
Svar
20
· Visningar
8 157
Senast: Yamaha
·
Övr. Barn Är det någon som har några bra tips på aktiviteter som passar en sjuårig pojke? Framför allt sådant som han kan sysselsätta sig med...
Svar
2
· Visningar
1 400
Senast: Basilika
·
Övr. Barn Om ett barn i magen är 25-30 cm långt och väger 400-500 gram, hur gammalt är det då, ungefär?
Svar
2
· Visningar
744
Senast: malumbub
·
Övr. Barn Bilder! Vore kul med en tråd med bilder på barn som rider. Hur mycket klarar barnen att göra i olika åldrar? När tycker ni att man kan...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
23 590
T
  • Låst
Övr. Barn Vet inte om jag la in denna under rätt kategori nu.. Jag och min sambo väntar vårat första barn och jag kan knappt bärga mig tills den...
Svar
11
· Visningar
1 136
Senast: ullo
·
S
  • Låst
Övr. Barn Hur får ni småbarnsmammor tillvaron att gå ihop?? Jag som tycker att dygnet har för få timmar redan utan bebbar kan inte förstå hur ni...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 502
Senast: ullo
·
W
Övr. Barn Ska på fredag till BM för inskrivning, är i v.15...:angel: Jag har inte velat gå tidigare än v. 12 pga missfallsrisken och jag är en...
Svar
18
· Visningar
2 945
Senast: Snovind
·
W
  • Låst
Övr. Barn Någon som har gjort det eller planerar att göra det? Föder i mars och har kollat upp priser och så och vilken klinik jag vill göra...
11 12 13
Svar
240
· Visningar
18 710
Senast: ullo
·
Övr. Barn Idag var vi sa pa ultraljud nr 2, jag ar idag i v. 9+4. Allt sag bra ut :bump: :bow: Tvilling 1 ar 24mm och tvilling 2 ar 25.7mm, sa...
Svar
10
· Visningar
1 056
Övr. Barn Vår lilla Hanna är bara 2 månader gammal och både jag & sambon vill absolut ha ett barn till. Självklart måste kroppen läka & återhämta...
2
Svar
25
· Visningar
3 198
Senast: Fnyfniken
·
Övr. Barn Det är ju fler än jag här som har en bebis på 6 månader, så berätta, hur är dem? Elin är nästan 7 månader nu dock. Men hon har...
Svar
19
· Visningar
1 313
Senast: mimus
·
T
Övr. Barn Min kille var strålande som en sol idag när han/vi fick se den lille för första gången. Hans leende gick från öra till öra :D och han...
Svar
2
· Visningar
633
T
  • Låst
Övr. Barn Jag vet inte vad jag ska göra, Allt känns så fel men rätt på samma gång, jag väntar barn med min underbara pojkvän. vi ska flytta ihop...
2
Svar
22
· Visningar
1 976
Senast: tifo
·
Övr. Barn Precis hemkommen fran 6v vul. TVA hjartan som slog!!!!!! :bump: :bump: Ena var 4.1mm och den andra 4.8mm, bada sag perfekta ut enl...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 324
Senast: ika77
·
Övr. Barn Funderar på att köpa in bilbarnstolen Brio Zento som är godkänd från 0-25kg. Är det någon som har erfarenheter av den stolen. Vi kör...
Svar
2
· Visningar
951
Senast: Gumman
·
Övr. Barn När fick ni göra ert ultraljud? I min kommun är det inte förrens vecka 17 och det känns lite sent tycker jag... Förra gången (4 år sen)...
Svar
12
· Visningar
1 368
Senast: Gumman
·
Övr. Barn Vid vilken ålder tycker ni att barn skall få sin första mobil? Något bra tips på en bra nokia tas gärna emot med.
Svar
10
· Visningar
953
Senast: Fibusen
·
G
Övr. Barn har stora funderinga på att sluta amma min son på snart 6månader,för han har ett favorit bröst.det andra bröstet e mkt strörre,å jag...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 425

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp