Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Är ju en ung 2 barns mamma(24),flickorna är 2 resp 4 år gamla.:love: Vi(jag och min man)vet att vi så småningom vill ha ett barn...
Svar
4
· Visningar
1 025
Senast: fettso
·
Övr. Barn Hejsan! På jobbet har dom haft diskusson om vikt och bebisar. Och även så kom dom fram till att om du är tjock innan du lir gravid så...
Svar
14
· Visningar
6 506
Senast: Tokmaja
·
Övr. Barn Nu när Vikkevirus är 1 år har bebissuget gått från måttligt till extremt :love:! MEN, det är verkligen inte läge för en tvåa. Till en...
Svar
9
· Visningar
1 707
Senast: Bri
·
Övr. Barn Minipiller - kallas de så för att de ger mini-skydd? :p Skurken är gravid och förmodligen alldeles för tidigt att berätta,men vaa...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 365
Senast: fiaskurken
·
Övr. Barn Jag och min man är ofrivilligt barnlösa. Vi ska göra IVF till hösten, och hoppas såklart att det kommer att gå bra. Men, om vi inte...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
10 557
Senast: Björk
·
F
Övr. Barn Någon som gjort det? Hur gjorde ni? Jag ska bara vara borta i 4 dagar och vill inte ta med Maclarenvagnen på flyget för de bara har...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 813
Senast: Fnyfniken
·
Övr. Barn Vad är nödvändigt att köpa innan babyn kommer? Har BF i september och det är inte så jättelångt kvar så man börjar ju fundera på de mest...
Svar
16
· Visningar
1 123
Senast: Fnyfniken
·
Övr. Barn Är det någon som har erfarenhet av denna? Skriv allt :d:D
Svar
2
· Visningar
944
Senast: Cita
·
Övr. Barn när jag försöker böja mig ner när jag precis har ätit nu för tiden:angel: Skulle vara duktig & stoppa i tallrikarna, besticken &...
Svar
3
· Visningar
794
Senast: nevin
·
Övr. Barn Jag vet att det är så olika från barn till barn hur de är, men nu har två ytligt bekanta kommit hem från BB, och båda visar bilder...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 836
Senast: Stollan
·
Övr. Barn Jag hör egentligen inte hemma i det här forumet eftersom jag varken är förälder eller tänker bli, men det kanske är större chans att...
Svar
5
· Visningar
1 250
Senast: Riley
·
C
Övr. Barn Nästa månad ska min son vaccineras för första gången mot bl a kikhosta. Har nu en fråga. Brukar det vara distriktsköterskan som ger den...
Svar
8
· Visningar
757
Senast: Clintan
·
S
Övr. Barn Satt och gick igenom alla bilder på sonen på datorn. Och vad tiden har gått fort, och hur han har ändrat sig. Ändå e han bara 4½...
Svar
3
· Visningar
704
Senast: squirlett
·
Övr. Barn Fuderar lite på hur det funkar att adoptera ett äldre barn, tex om jag gifter mig med en man som vill adoptera mina barn. Pojkarna har...
Svar
10
· Visningar
1 453
Senast: Petruska
·
Övr. Barn Vet inte om jag lägger denna helt galet nu, men vilket ställe bättre än Buke kunde jag hitta för att ventilera dessa funderingar...och...
Svar
9
· Visningar
1 094
Senast: tgd
·
Övr. Barn Tänk att barnvagnarna faktiskt såg ut så här förr i tiden!:rofl::rofl::rofl: Om någon av er lägger beslag på någon av dom måste ni ta...
Svar
7
· Visningar
958
C
Övr. Barn Var kan man köpa en vanlig mobil i plast till spädbarn? Har varit i några leksaksaffärer, men de har bara dyra (500,-) mobiler som också...
Svar
6
· Visningar
1 050
Senast: squirlett
·
Övr. Barn :banana::bump::banana: :bump::banana::bump: Sonen har fått intagningsbeskedet till gymnasielinjerna han har sökt.. Kuvertet låg i...
Svar
7
· Visningar
698
A
Övr. Barn BARN???!!!... jag har hamnat i en sits där jag inte vet hur jag ska göra. Jag är rädd och orolig men ändå glad på ngt vis..:love...
Svar
19
· Visningar
1 361
Senast: chrysler
·
Övr. Barn Jag har ju sett att det finns sidor som marknadsför billiga ÄL-stickor och gravtest, i olika sorters packet, men det finns när jag söker...
Svar
6
· Visningar
2 878
Senast: Stoppard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sytråden del 4
  • Sämsta filmen?
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp