Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

B
Övr. Barn Fråga 1! Har en liten dotter på 2 månader och på kvällen har jag ibland lite dåligt med mat och tänkte då ge lite ersättning så hon...
Svar
12
· Visningar
1 563
Senast: Mustasukka
·
H
Övr. Barn Jag och min samno har nu varit tillsamans i 5 år, och har börjat prata om tillökning.. Jag älskar barn, och vill verkligen ha en, MEN...
Svar
13
· Visningar
1 215
Senast: chrysler
·
Övr. Barn I onsdags konstaterade BM att min bebis hade fixerat sig, ja de bore jag ha anat eftersom jag från att ha kissat ofta, numer kissar en...
Svar
8
· Visningar
17 908
Senast: bananabambi
·
N
Övr. Barn Är det någon här vars barn haft det där det inte gick till baka av sig själv? VAd gjorde dom åt de då? skall på återbesök i dagarna med...
Svar
0
· Visningar
1 544
Senast: nogat
·
F
Övr. Barn (Sökte efter ägglossning på buke och det mesta resulterade i förälder , så här får det ligga) En liten fråga bara, är det möjligt att...
Svar
13
· Visningar
966
Senast: fancyfree
·
B
Övr. Barn Hur var det man skulle göra när man mäter värkarna tidsmässigt? Från det att en börjar till att nästa börjar? Eller från slutet av en...
Svar
1
· Visningar
663
Senast: bananabambi
·
N
  • Låst
Övr. Barn I en tråd på Senior arbetar just nu vissa krafter för att få en accceptans för tonårsprostition. Vad tycker ni om det? Vore intressant...
Svar
11
· Visningar
1 078
Senast: ullo
·
I
Övr. Barn För två dagar sen hade jag och sambon oskyddat sex och råkade pricka in ägglossningen på det. Idag har jag blodblandad flytning och...
Svar
18
· Visningar
2 839
Senast: Isis
·
A
Övr. Barn Någon som använt deras tester (äl+grav.) ?? Var mest deras äl jag var intresserad utav. Stickorna.. Men passade på att köpa ett paket...
Svar
3
· Visningar
995
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Känner mig grymt vilse i "det-du-behöver-ha-för-att-ha-en-bebis"-djungeln och fick i går en fråga av min mamma. "Har du täcke och lakan...
2
Svar
24
· Visningar
6 196
Senast: Lydia
·
Övr. Barn I förrgårkväl höll det på att gå illa, min lilla tös var så nära döden :cry: Hon lekte på gräsmattan jämte hästtransporten som är...
2
Svar
38
· Visningar
3 162
Senast: Grim
·
Övr. Barn Hur viktigt är det egentligen att bm känner efter om bebisen är fixerad och mäter storleken på magen? Vad kan de egentligen göra om...
Svar
5
· Visningar
1 002
Senast: Grim
·
M
Övr. Barn Är det någon mer än vi som gjort en gipsmage? Om ni ska göra det tänk på att smörja in er bättre än vad jag gjorde för AJJJ! vad ont det...
Svar
10
· Visningar
2 887
Senast: vindvissla
·
L
Övr. Barn Hejsan! Tänkte bara höra efter om de fanns nå unga mammor här?som har häst/ är häst intresserad? Själv är jag en Mamma på 19 år, som...
2
Svar
28
· Visningar
2 370
Senast: Liverpool
·
Övr. Barn Är det några andra här inne som planerar att starta bebisverkstad snart, eller kanske redan försöker? Jag och sambon har kört första...
Svar
11
· Visningar
3 370
Senast: daymint
·
S
Övr. Barn Är så fruktansvärt rädd, tårarna bara rinner....:cry: Har någon haft cellförändringar under sin graviditet? Fick telesamtal från KK...
Svar
9
· Visningar
27 355
Senast: Malin L
·
  • Låst
Övr. Barn jag och min sambo (pojkvän sedan 2½år tillbaka) har ett problem... Jag har aldrig använt preventivmedel med honom under HELA vårat...
2
Svar
35
· Visningar
3 535
Senast: tifo
·
Övr. Barn Min dotter är rund. Inte fet, men rund, dvs lätt överviktig. Själv är jag rätt smal (men inom gränsen för normalviktig), och behöver...
Svar
17
· Visningar
2 217
S
Övr. Barn Mitt i min minstas kvällskvir så hörde jag nåt på nyheterna om nåt förslag om att man skulle kunna lämna sina sjuka barn till nån annan...
2
Svar
39
· Visningar
2 573
Senast: Sissan
·
Övr. Barn Jag skrev om min hund i våras när jag fick veta att jag var gravid. Var då osäker på hur jag skulle göra med min hund då han inte är...
Svar
15
· Visningar
1 321
Senast: Nebraska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #9
  • Köpa stamtavla av uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp