Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

B
Övr. Barn Är det skadligt för bebisar att titta på tv, nån som vet? En del säger att det är farligt med snabba klipp mm. Mvh B!
Svar
14
· Visningar
2 049
Senast: Tokmaja
·
Övr. Barn hur tänker man? hur funkar det? vill ha så mycket info det bara går då jag själv har EP och funderar på framtiden. hur är det om man får...
Svar
13
· Visningar
1 149
Senast: yodi
·
I
Övr. Barn Detta var inte alls planerat men shit vad glad jag är! Min son ska få ett syskon och jag och sambon blir tvåbarnsföräldrar i mars nästa...
2
Svar
35
· Visningar
3 222
Senast: Release me
·
B
Övr. Barn Vi sitter och spånar på namn tillslut hör man nästan inte om de låter fina eller inte, så vad tycker ni om: *Waldemar *Julius...
2
Svar
36
· Visningar
2 466
Senast: Litenvit
·
Övr. Barn jag och min sambo jobbar på att få till en bebis, förhoppningsvis tar det sig snart.. :) jag jobbar som städare och håller på med...
Svar
2
· Visningar
774
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Läste just i ett annat forum att om man har mycket halsbränna under sin graviditet så betyder det att barnet kommer födas med mycket...
2
Svar
24
· Visningar
5 031
Senast: Isis
·
T
Övr. Barn Vet att den här kanske ska ligga på barn, men det känns som att jag vill ha den här :). Har köpt "ny" bil idag och det är airbag i den...
Svar
9
· Visningar
2 973
Senast: aneka
·
Övr. Barn http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1117607,00.html tänk om det händer mej :crazy: man måste väl få lov att renovera...
2
Svar
20
· Visningar
1 986
Senast: Fnyfniken
·
Övr. Barn Som idag fått en liten son på 3805 g och 51 cm lång Mor och son mår bra och jag måste ju säga att det är en ypperlig dag att...
Svar
5
· Visningar
1 134
Senast: Marie_C
·
Övr. Barn Vågar man köpa en stor studsmatta till barnen? Skaderisken verkar stor.
3 4 5
Svar
87
· Visningar
8 360
Senast: CillaW
·
T
Övr. Barn behöver hjälp.. brukar ha regelbunden mens men förra månaden gick den över en vecka alltså 5veckor mellan o denna månaden har det nu...
Svar
2
· Visningar
666
Senast: titto
·
G
Övr. Barn På söndag åker vi för första gången iväg med våra två barn, 2 och 3 år gamla. Målet är Mellbystrand där vi har camping 1 v men tänkte...
Svar
5
· Visningar
1 943
Senast: galactica
·
S
Övr. Barn jag har gjort ett gravid test, köpte ett på apoteket, av märket ACO. Om det kom fram ett plus så var man gravid och om det bara blev...
Svar
16
· Visningar
2 985
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn När min mamma skulle föda mig ( för hundra år sen:angel:) fick hon sättas igång, men inget av det "vanliga" satte fart på förlossningen...
Svar
4
· Visningar
3 880
Senast: fiaskurken
·
R
Övr. Barn har sett att det finns : "allt i ett blöjan" (använder man inget mer i den ?) sen finns väl typ ylleytterbyxa i kombination med...
2
Svar
24
· Visningar
4 122
Senast: Girasol
·
Övr. Barn Min Prinsessa är så duktig:love::banana::bump::bow: okej hon satt inte så länge men man han ju ta kort iallfall;)
Svar
19
· Visningar
1 411
Senast: jea78
·
Övr. Barn Ja, nu ikväll fick sonen ett till affektanfall, med kramp dessutom :cry: Åh, jag tycker så synd om honom! Och så känner jag mig som...
Svar
19
· Visningar
2 221
Övr. Barn Okej, nu börjar det bli ganska tungt! Magen har börjat puta och brösten har växt 3 kupor sedan jag blev gravid. Och nu har jag ONT...
Svar
15
· Visningar
1 246
Senast: Acses
·
M
Övr. Barn Till förlossningen! Har regelbundna värkar + att jag haft en blödning. Ska bara packa väskan först. Inte hunnit göra det än, bebis är...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 707
Övr. Barn Nu har jag vart av och till illamående i drygt en vecka,när jag körde bil för ngra dagar sen fick jag stanna hela tiden resan tog sex...
Svar
2
· Visningar
865
Senast: LaBello
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp