Åka bil med barn!

Sv: Åka bil med barn!

I min stad ;) får man bilbarnstol till bebis el bakåtvänd för lite större barn om man uppger att man vill ha det när man beställer. Finns att hämta i lokal och dom två största taxibolagen här delar på dem. Vanlig bilkudde finns däremot alltid med :). Jobbar oxå på Beställningscentral så "tjena kollegan!"

Nämen hej, kollegan! :D

Ju mer jag hör att andra gör så, desto surare blir jag på mitt egna bolag!!!!!!!!!! :mad:

Jo, bilkuddar kan vi också ordna, flera stycken om det skulle behövas! :)

Men det är bra att jag får reda på att det går att lösa. Det gör att jag har extra tunga argument att lämna till chefen! Vad jag vet så finns det inget bolag som har den här servicen här, så vi hade vunnit många kunder på det. Det är jag övertygad om!

/Timsetim
 
Sv: Åka bil med barn!

Jag tycker det är läskigt att åka buss med barn, framför allt när de inte ens finns bilbälte i bussarna. När min son skulle träffa sin pappa ville de från familjerätten (altså soc) att jag skulle åka 11 mil i buss med min två år gammla son för umgänget. Jag vägrade och sa att jag ansåg att pappan skulle ta bussen istället. Nu blev det inte så att vi behövde ta bussen men de hadde kunnat tvinga mig till det och ansett att jag inte främjade umgänget
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 359
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 190
Senast: Liran
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 955
Senast: mars
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 207

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #9
  • Köpa stamtavla av uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp