Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

C
Övr. Barn Skulle bara skriva att jag kommit hem med en liten Vincent, han föddes 11 juli, vägde 3025gr & var 48 cm med planerat snitt, som inte...
2
Svar
23
· Visningar
1 876
Senast: ika77
·
T
Övr. Barn I fredags blev jag mamma och jag är nog lyckligast i världen...:love:
Svar
19
· Visningar
1 360
Senast: Mustasukka
·
Övr. Barn Kan man ha det? Eller något annat liniment? Radital är det enda jag har hemma just nu, tänkte hjälper det något? Kan det vara skadligt...
2
Svar
24
· Visningar
3 871
Senast: fiaskurken
·
Övr. Barn :eek::eek::eek:http://blygers.blogg.se/images/image014_1175019951.jpg Är det här på riktigt:eek:
Svar
4
· Visningar
995
Senast: fiaskurken
·
Övr. Barn Mitt ena barn går bara 15 timmar i veckan . Och jag har valt att ha henne hemma rätt mycket i sommar för att hon har blivit tjinkig med...
Svar
14
· Visningar
1 496
Senast: Sissan
·
Övr. Barn Hjälp min äldsta dotter( 4år) är så hård i magen, hon gråter hela tiden när hon ska gå på toa. Hon behöver bajsa men det kommer inget...
Svar
12
· Visningar
1 755
Senast: fettso
·
Övr. Barn Jag är gravid i vecka 10 och har en dotter på 1 år. Och jag är jätte trött!!! Är även illamående men äter postafen vilket hjälper helt...
Svar
18
· Visningar
3 146
Senast: anar02
·
R
Övr. Barn En mamma och en pappa har efter separationen gemensam vårdnad om barnen. Nu har flickan (8 år) fått för sej att hon inte vill komma...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
9 612
Senast: Rina
·
L
Övr. Barn Det här låter väl ganska löjligt men jag är rädd. Jag vill inte åka på tävlingar med min dotter och hennes ponnier för jag mår så dåligt...
Svar
7
· Visningar
1 320
Senast: loch
·
G
Övr. Barn Hur hanterar man sådana? Helst utan att ta till våld, men jag är öppen för alla förslag. :angel: ;) Först blev hon otroligt irriterad...
Svar
19
· Visningar
1 561
Senast: nyponros
·
Övr. Barn Det är sommar och kvällarna är ljusa länge. Underlaget är perfekt. Tävlingarna är i full gång. Alla rider och tränar utom jag för JAG ÄR...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 889
Senast: LitenIsa
·
Övr. Barn Är lite nyfiken på hur lång tid efter förlossningen ni var uppe på hästryggen igen? Ska själv ha mitt första barn med BF den 6...
2
Svar
25
· Visningar
3 303
Senast: CillaW
·
Övr. Barn Jag tror mig veta att de flesta här håller med mig när jag säger att man ALLTID ALLTID ALLTID sätter barnens säkerhet först och har dem...
2
Svar
21
· Visningar
3 535
Senast: Rina
·
Övr. Barn Saglar små barn om de har ont i halsen? /Timsetim
Svar
8
· Visningar
949
Senast: fettso
·
Övr. Barn Hur ofta och hur mycket nya kläder köper ni till era barn varje månad? Hur nött/gammalt ska ett plagg vara för att du ska slänga det...
Svar
5
· Visningar
1 563
Senast: merman
·
Övr. Barn Jag vänder mig till er kloka människor med mitt problem. Det är så att det är jättejobbigt att ha folk hemma eller hitta på nånting...
Svar
1
· Visningar
2 644
Senast: loch
·
P
Övr. Barn Ja undrar om ägglossningen kan utebli, precis som mensen kan göra ibland? Har inte haft så mkt koll på min ÄL innan men nu har ja köpt...
Svar
3
· Visningar
888
Senast: wtf
·
Övr. Barn Vad gör man nu då? Har precis testat positivt, min sambo är inte hemma så jag måste vänta tills jag kan berätta det för någon. Vad ska...
Svar
13
· Visningar
1 138
C
Övr. Barn Hej, jag har precis fått mitt andra missfall på raken och känner mig så förbaskat trött, ledsen, arg och allmänt misslyckad. Finns...
2
Svar
27
· Visningar
3 020
Senast: petra73
·
Övr. Barn Hej! Någon vet något om NSAIS mediciner när man försöker bli gravid? Såg precis en sida på nätet om att man inte kunde bli gravid...
Svar
1
· Visningar
872
Senast: Girasol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp